Skravletråd august

Ganske stille her i kveld.
Hva driver dere på med i kveld.
Jeg sitter og fargelegger litt :)
Koselig :) håper jeg får til det snart :D ser på ny serie saving hope på tv2sumo. Litt ekkelt med sånn legescener, men ellers helt grei så langt :)

Du rekker vel litt når du er ferdig der :)
Når energien ikke holder til å dusje.
Og jeg må spise etterpå så lille får nok mat og ikke jeg går ned i vekt. Og skal legge meg tidlig. Så blir det ikke mye.

Ligger på badet og prøver å motivere meg til å reise meg, kle på og gå opp

Når energien ikke holder til å dusje.
Og jeg må spise etterpå så lille får nok mat og ikke jeg går ned i vekt. Og skal legge meg tidlig. Så blir det ikke mye.

Ligger på badet og prøver å motivere meg til å reise meg, kle på og gå opp
Kan ikke bruke energien din på skravling da.
Da må du prioritere mat og søvn :)

ER vel litt det, sånn erfaringsvis :)

JEg har lovet mannen å legge meg tidlig i dag. Han later til å tro at det skal medføre at jeg lettere står opp i morgen. Han har ikke forstått hvorfor det er tungt å stå opp
Kan du ikke sove så lenge du trenger?:)
Får han ikke tatt barna alene?

Kan du ikke sove så lenge du trenger?:)
Får han ikke tatt barna alene?
Jeg må jo på jobb. Og om jeg så sover til 12 er jeg sliten. Jeg er ikke trøtt, jeg er sliten.

Han kan selvsagt ta barna og hunden alene, det tar bare selvsagt ca dobbelt så lang tid, ettersom han må gjøre både mine og hans ting. Da kommer vi sent avsted, og hva hjelper det meg, som trenger å være tidlig på jobb for å ikke få minustid når jeg drar for å hente dem?

Kan ikke bruke energien din på skravling da.
Da må du prioritere mat og søvn :)
Skravle kan jeg gjøre mens jeg ligger. Søvn er ikke det jeg mangler, jeg sover godt jeg. Jeg er bare utmattet, og tanken på å dusje har jeg utsatt forsi jeg må stå. Armene nå over hodet. Tanken på å spise utsetter jeg fordi jeg må sitte. Jeg er sliten

Back
Topp