Lolo
Forumet er livet
Så bra jobba!Går fremover her også. Mangler rundt 50 på målet nå![]()
Jeg manlger vel omlag 250 på mitt mål
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra jobba!Går fremover her også. Mangler rundt 50 på målet nå![]()
Usj. Lykke til!Ja det det... men han sov jo hele 10 min i stad daså ja jeg trur jeg har rett i at dette kan bli en lang dag
![]()
Musa til musemor virker ikke lenger, hihiDa har datamaskinen min tørket.
Eneste som er galt etter hva jeg kan er er at jeg nå må bruke en ekstern mus, men det overlever jeg ut permisjonen..
Ja, det bør gå i løpet av kort tidSå braDet klarer du fint
![]()
Jobb, trening med guttungen, og så enten lang tur eller mer jobb. Kommer an på hva været sier. Gidder ikke gå ut i tordenvær liksom. Og det er det som er meldt...God morgenHva skal dere i dag?
JeppJa, det bør gå i løpet av kort tid![]()
![]()
Og hva skal du i dag da?God morgenHva skal dere i dag?
Takk for detSå bra jobba!
Jeg manlger vel omlag 250 på mitt målmen jeg er ikke så ambisiøs som mange av dere
Med litt liv så går det plutselig veldig fortJepp
Jeg der imot må jobbe mer...
Ikke mye som skal til for 250 innlegg, om det er liv her nei. Sånn det derimot har vært siste uka går det litt mer tråttTakk for det
Ikke dårlig det heller da. Med litt liv så tar du fort 250![]()
Full dag rett og slettJobb, trening med guttungen, og så enten lang tur eller mer jobb. Kommer an på hva været sier. Gidder ikke gå ut i tordenvær liksom. Og det er det som er meldt...
Ja, håper på mer liv fremoverMed litt liv så går det plutselig veldig fort![]()
Bra du var snarrådig. Så håper vi på ny pc etter perm. Du har den gjennom jobben?
Det hørtes jo veldig bra ut da![]()
Hva er skjedd med datan din?
Så bra at den er brukanes selv om musa tok kvelden![]()
Blir vel litt avslapning når junior skal sove dupp i 11-tidenHåper du får slappa av litt i dag da.
Ja, har vært temmelig rolig noen dager. Ble litt mer fart over det i går kveld daIkke mye som skal til for 250 innlegg, om det er liv her nei. Sånn det derimot har vært siste uka går det litt mer trått![]()
Så koselig da! Babyer er så herlige!På babybesøkikke mer planer enn det
![]()
Men som navnet tilsier har jeg da ekstra musMusa til musemor virker ikke lenger, hihi![]()
Ronja vil i alle fall være her hver dag daJa, håper på mer liv fremover![]()