OkTrening og baking er vel noe jeg liker å holde på med
Enn du?
Strikker, sy, fargelegging, maling og laging av ting. Baking og lesing av bok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkTrening og baking er vel noe jeg liker å holde på med
Enn du?
Effektiv dag i hvert fallGod kveld jenterHatt en fin dag
?
Det er detOkDet et jo både deilig, gøy og godt
Strikker, sy, fargelegging, maling og laging av ting. Baking og lesing av bok![]()
Er deilig å slappe av med bok eller koble bortDet er det
Liker godt å lese jeg også, men har blitt litt mindre nå i det siste. Før leste jeg mange bøker i løpet av sommerferien, men i år har det bare blitt en. Må finne meg en ny nå![]()
Det har du rett iEr deilig å slappe av med bok eller koble bort![]()
OkOkei. Vi bruker både soyamelk, mandelmelk og kokosmelk. Må prøve seg litt frem på hva som passer her og der
Jeg synes ikke risengrynsgrøt med havremelk smakte noe spesielt godt.
Mandelmelk er ganske dyrt da, så kan ikke kjøpe det hele tidaOkVi bruker kokosmelk noen ganger i is eller noen retter middag
Men er sjelden..
Har så vidt smakt på de andre..
Hørtes bra utDet har du rett i
Jeg har noen liggende som jeg ikke har lest, så tror jeg skal begynne i morgen![]()
Helt enigTrening og baking er vel noe jeg liker å holde på med
Enn du?
Jeg har planer om å lese sønnen av jo Nesbø. Begynte ikke på den tidligere fordi den er så stor (ikke pocket). Orket ikke ha den med på ferieHørtes bra utJeg har også bøker liggende.. Hadde litt for mange, både bøker og serier i pokket, så noen gikk i søpla når vi flytta.. Hadde ikke plass til alt i ny leiligheten...
Sååå kosGod kveld
Hatt en fin dag her. Både fått trent, vasket/brettet klær, lagd frokostblanding og vært sammen med familien på ettermiddagen
Enn der?
Jeg har enda ikke funnet noen god erstatning for vanlig melk i risengrynsgrøt. Hva bruker du der?Okei. Vi bruker både soyamelk, mandelmelk og kokosmelk. Må prøve seg litt frem på hva som passer her og der
Jeg synes ikke risengrynsgrøt med havremelk smakte noe spesielt godt.
Det hørtes ut som en fin dag hos dere ogsåSååå kos![]()
Vi har vært på akvariet i dag og hatt besøk i ettermiddag![]()
OkMandelmelk er ganske dyrt da, så kan ikke kjøpe det hele tida
Soyamelk har jeg blitt ganske vant til og det er en helt ok pris![]()
Har du bakt noe i det siste da?H
Helt enig![]()
Mest her da![]()
![]()
Har brukt både soyamelk og mandelmelk der. Synes det blir litt for søtt med mandelmelk, så vi bruker mest soyamelkJeg har enda ikke funnet noen god erstatning for vanlig melk i risengrynsgrøt. Hva bruker du der?
Ble veldig godt.Ble det godt?du er flink!