Skravletråd august

Ok ;) Det et jo både deilig, gøy og godt :)
Strikker, sy, fargelegging, maling og laging av ting. Baking og lesing av bok ;)
Det er det :)
Liker godt å lese jeg også, men har blitt litt mindre nå i det siste. Før leste jeg mange bøker i løpet av sommerferien, men i år har det bare blitt en. Må finne meg en ny nå :)

Okei. Vi bruker både soyamelk, mandelmelk og kokosmelk. Må prøve seg litt frem på hva som passer her og der :p
Jeg synes ikke risengrynsgrøt med havremelk smakte noe spesielt godt.
Ok ;) Vi bruker kokosmelk noen ganger i is eller noen retter middag ;) Men er sjelden..
Har så vidt smakt på de andre..

Ok ;) Vi bruker kokosmelk noen ganger i is eller noen retter middag ;) Men er sjelden..
Har så vidt smakt på de andre..
Mandelmelk er ganske dyrt da, så kan ikke kjøpe det hele tida:p
Soyamelk har jeg blitt ganske vant til og det er en helt ok pris:)

Det har du rett i :)
Jeg har noen liggende som jeg ikke har lest, så tror jeg skal begynne i morgen :)
Hørtes bra ut ;) Jeg har også bøker liggende.. Hadde litt for mange, både bøker og serier i pokket, så noen gikk i søpla når vi flytta.. Hadde ikke plass til alt i ny leiligheten...

Hørtes bra ut ;) Jeg har også bøker liggende.. Hadde litt for mange, både bøker og serier i pokket, så noen gikk i søpla når vi flytta.. Hadde ikke plass til alt i ny leiligheten...
Jeg har planer om å lese sønnen av jo Nesbø. Begynte ikke på den tidligere fordi den er så stor (ikke pocket). Orket ikke ha den med på ferie :p
Har du lest den?

God kveld:)
Hatt en fin dag her. Både fått trent, vasket/brettet klær, lagd frokostblanding og vært sammen med familien på ettermiddagen:)
Enn der?
Sååå kos:)
Vi har vært på akvariet i dag og hatt besøk i ettermiddag:)

Okei. Vi bruker både soyamelk, mandelmelk og kokosmelk. Må prøve seg litt frem på hva som passer her og der :p
Jeg synes ikke risengrynsgrøt med havremelk smakte noe spesielt godt.
Jeg har enda ikke funnet noen god erstatning for vanlig melk i risengrynsgrøt. Hva bruker du der?

Mandelmelk er ganske dyrt da, så kan ikke kjøpe det hele tida:p
Soyamelk har jeg blitt ganske vant til og det er en helt ok pris:)
Ok ;) Har ikke sett så mye på pris. Må liksom ha produkter uansett ;) Men hos oss funker laktosefri bra. Jeg tåler den og samboeren synes den er ok i smak.

Jeg har enda ikke funnet noen god erstatning for vanlig melk i risengrynsgrøt. Hva bruker du der?
Har brukt både soyamelk og mandelmelk der. Synes det blir litt for søtt med mandelmelk, så vi bruker mest soyamelk :)

Back
Topp