Blir som en fin treningsøkt daHuff ja, det er en utfordring vil jeg tro![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir som en fin treningsøkt daHuff ja, det er en utfordring vil jeg tro![]()
Ja da får du se ann formen til mandag![]()
Tannen ved siden av merker noe, men er ikke vondtHuff, bra det er en død tann i det minste
Kjipe penger altså!
Har mulighet til å ha hun hjemme heldigvisEr man i tvil så bør man holde hjemme mener jeg. Mye verre å sende en dag i bhg med halvveis sykdom, enn å holde hjemme en dag man er i tvil.
Deilig med loftstue jaGleder meg så til å innrede lofts stue. Men må vente på sofa, jeg skal få den gamle sofan til farmor når hun får ny. Tenk da? En farmor sofa, ikke så slitt, bare litt sol bleika. Helt vanlig gråblå stoff sofa. 2+3 seter![]()
I fjor fikk jeg en nesten ny skinn sofa bue sofa med sjeselong av Tanta mi![]()
Men altså loftstue må til når småen kommer seg rundt selv, så håper den er ferdig før denne rakkeren knekker krype koden.
Huff daIkke heeeelt så enkelt som å bare koste sammen, ettersom noen har... Vel utfra spredningen vil jeg si colaflaska er ristet godt.... Må vaske det meste av gulvet, to bord i alle fall, for cola. Jadda..
Hahaja måtte jo det
![]()
Ananas er generelt nam! Hvilket minner meg på at jeg har en fersk en i kjøleskapet![]()
Og type resten av verden!
Er d din som er Bueno?lol
Haha...akkurat det samme som her
Kan ikke fordra sopp på pizza!![]()
Sikkert.Huff damen da har de nok hatt det morsomt!
Var innom den på sentret.
De hadde masse baby tøy av merket babycotton.
Jeg elsker det merket, og så gikk det i tillegg inn på kassen på halve den nedsatte prisen som stod på lappen
Ååh...det er snadder detAnanas er generelt nam! Hvilket minner meg på at jeg har en fersk en i kjøleskapet![]()
De tar nok sånt seriøst når det er barn i bildet jaJafikk en melding når jeg var gravid som ble henlagt, men når det er barn der må de vil undersøke mer ... Og jeg som HATER de fra før av da
![]()
Hihi...det gjør det joBlir som en fin treningsøkt daTrøster meg med det!
![]()
Er et ganske dyrt merke i utgangspunktet, men gud så godt og mykt.Er d sant? Har ikke hørt om babycotton før jeg. Kanskje jeg skulle tatt meg en tur dit snart?
Ganske vanlig i grunnen...Har mulighet til å ha hun hjemme heldigvisbare så typisk midt i tilvenning :/
Elsker ananas!Ååh...det er snadder det![]()