Skravletråd august

Er man i tvil så bør man holde hjemme mener jeg. Mye verre å sende en dag i bhg med halvveis sykdom, enn å holde hjemme en dag man er i tvil.
Har mulighet til å ha hun hjemme heldigvis :) bare så typisk midt i tilvenning :/

Gleder meg så til å innrede lofts stue. Men må vente på sofa, jeg skal få den gamle sofan til farmor når hun får ny. Tenk da? En farmor sofa, ikke så slitt, bare litt sol bleika. Helt vanlig gråblå stoff sofa. 2+3 seter :P

I fjor fikk jeg en nesten ny skinn sofa bue sofa med sjeselong av Tanta mi :P

Men altså loftstue må til når småen kommer seg rundt selv, så håper den er ferdig før denne rakkeren knekker krype koden.
Deilig med loftstue ja:D
Så heldig du er som får sofaer!!
Hvor gammel er barnet?:)

Ikke heeeelt så enkelt som å bare koste sammen, ettersom noen har... Vel utfra spredningen vil jeg si colaflaska er ristet godt.... Må vaske det meste av gulvet, to bord i alle fall, for cola. Jadda..
Huff da:P men da har de nok hatt det morsomt!

Huff da:P men da har de nok hatt det morsomt!
Sikkert.
Ingen som ville påta seg skylden, for å du det sånn, men et par som synes vi kunne lage en til så de fikk se på...

Jaja, rent nå. Og glad jeg ikke har den gjengen der hjemme hvor vi har tre etasjer pluss to sider an huset å holde øye med dem på...

Ja :( fikk en melding når jeg var gravid som ble henlagt, men når det er barn der må de vil undersøke mer ... Og jeg som HATER de fra før av da :p
De tar nok sånt seriøst når det er barn i bildet ja:)
Har du dårlige opplevelser med dem siden du hater de?:rolleyes:

Back
Topp