Ja det er veldig bra!Tror ikke det er grunn til det. Bare bra at noen fortsatt skravler etter oppnådd mål også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er veldig bra!Tror ikke det er grunn til det. Bare bra at noen fortsatt skravler etter oppnådd mål også![]()
God formiddagGod morgen alle sammen!
Her er det pakking av koffert som gjelder i dag. Tror ikke jeg har pakket kofferten så sent før. Den pleier å være klar en uke før vi reiser![]()
Koselig med besøkI dag kommer mamma og pappa på lynvisitt! Gleder meg!![]()
Hihi....selvkontroll, Musemor!Arg, verdens farligste lekebutikk har nå også fått en avdeling med Petit Bateau.
Jeg har ikke råd til at den eksisterer
Helt vanlig, håper hun roer seg snart ved avskjederhei på dere jenterjeg og prinsesse N tar helg om halvannen time !! fortsatt fælt at jeg går, så får være der ett kvarter før jeg går og henne skriker og strekker armene til meg ... Ene bhg tanten Preticha som tar henne og da går det greit etter hvert
![]()
Var der inne i 10 minutter og det ble over 700...
(Men fikk tak i det jeg var på jakt etter da..)
Hahakan jo ikke svare det da
Blir jo sett på som den tullingen![]()
Enig i alt unntatt sushiOg enda bedre når det er sol, sushi, øl og fest i vente![]()
Flink du erfår vel ta litt husarbeid før jeg henter prinsesse N jegsnakkes senere jenter
![]()
Du ser dem vel ikke sååå ofte?Jaa! D blir stas!!![]()
Oi har jeg ikke hørt om engang jegDen heter Riktige Leker.
Nettbutikken er ikke så god, men den ved Aker brygger er en drøm
Flink du er
Skal trene litt jeg!
Haha! Her er nok kjøkkenet mer mitt enn hans, men roter fælt og knøvler mye når jeg lager matSamme her. Mannen mener jeg roter så mye på kjøkkenet *hans* når jeg prøver meg på baking![]()
Ja, det tar jammen meg lang tid npr man må bygge nettverk sånn helt fra skratch! Bra du har fått det til nå da! Jeg alet med å få utvide nettverket mitt der vi bodde før etter jeg fikk førstemann. Var alltid så mye tngre enn de andre mammaene jeg traff er og der. Håper det blir lettere denne gangenTipper det blir lettere med bebis. var slik for meg. Bodde her i tosifret antall år, men foruten ei, så er det først de siste 2-3 årene jeg har fått et skikkelig nettverk her.
Ja, jeg satser på at jeg finner noen der. Hadde vært veldig godt å ha noen flere. Er ikke over sosial av meg, så trenger ikke så mange, men greit å ha mer enn bare en venninne ogDet kan godt hende detKanskje di finner noen i sånn barselgruppe.. Kjenner mange som har fått skikkelig gode venner der
![]()
Ja, gøy å pakke ned. Ikke så gøy å pakke ut igjenGod formiddag
Moro å pakke, håper du får med altles: meg...
![]()