Skravletråd august

God morgen alle sammen!

Her er det pakking av koffert som gjelder i dag. Tror ikke jeg har pakket kofferten så sent før. Den pleier å være klar en uke før vi reiser :P
God formiddag:D
Moro å pakke, håper du får med alt:P les: meg...:cool:

får vel ta litt husarbeid før jeg henter prinsesse N jeg :) snakkes senere jenter :)

hei på dere jenter :D jeg og prinsesse N tar helg om halvannen time !! fortsatt fælt at jeg går, så får være der ett kvarter før jeg går og henne skriker og strekker armene til meg ... Ene bhg tanten Preticha som tar henne og da går det greit etter hvert :)
Helt vanlig, håper hun roer seg snart ved avskjeder:)
Snaaart god helg!!:D

God dag :) Vi har hvert en liten tur ute så jeg fikk tak i noen skjemaer jeg må fylle ut og levere på nav.. så da var vi innom å veide også, min lille gutt har jo blitt 4,5 kg allerede :O hva er deres plan i dag?

Nydelig vær ute men er ikke sommer lenger allikevel.
Etter jeg hadde lagt gutta i går satte jeg meg og jobbe og var ikke nedom 1.etg før jeg la meg.
Når vi gikk ned til frokost idag sto både ytterdøra og terrasse døra oppe og det var 12 grader på kjøkkenet:o
Brrrrrr

Tipper det blir lettere med bebis. var slik for meg. Bodde her i tosifret antall år, men foruten ei, så er det først de siste 2-3 årene jeg har fått et skikkelig nettverk her.
Ja, det tar jammen meg lang tid npr man må bygge nettverk sånn helt fra skratch! Bra du har fått det til nå da! Jeg alet med å få utvide nettverket mitt der vi bodde før etter jeg fikk førstemann. Var alltid så mye tngre enn de andre mammaene jeg traff er og der. Håper det blir lettere denne gangen:)

Det kan godt hende det :) Kanskje di finner noen i sånn barselgruppe.. Kjenner mange som har fått skikkelig gode venner der :)
Ja, jeg satser på at jeg finner noen der. Hadde vært veldig godt å ha noen flere. Er ikke over sosial av meg, så trenger ikke så mange, men greit å ha mer enn bare en venninne og:)

Back
Topp