Skravletråd august

Kanskje fornuftig å ikke kjøpe :p
Er ikke vandt med å ha det i hus fra barndommen av, vi hadde det aldri så tenker liksom ikke over at det "mangler".
Har slikt dansk sjokoladepålegg i huset, da, men det er kun lov med en skive til lørdag og søndag frokost.

Er ikke vandt med å ha det i hus fra barndommen av, vi hadde det aldri så tenker liksom ikke over at det "mangler".
Har slikt dansk sjokoladepålegg i huset, da, men det er kun lov med en skive til lørdag og søndag frokost.
Jeg er heller ikke vant til å ha slik i hus og kan vel telle på en hånd de gangene jeg har kjøpt selv :p
Kjøpte en boks sjokade for en stund tilbake, men nå hadde jeg allerede glemt at jeg har den :p
Så helt greit å la det være da.

Samme her egentlig. Vi hadde det innimellom da jeg var barn, men var liksom ikke fast inventar:P og min får bare lov å spise det på lørdag:) Og han maser aldri om å få det ellers heller, fordi han aldri har vært vant til å få det utenom heller.

La meg se..

Fredag: Taco (med strimlet storfe kjøtt istedenfor karbonadedeig)
Lørdag: Findus kylling og pasta rett i pannen (jeg er ikke hjemme så enkelt til mann og barn)
Søndag: Kyllingvingeklubber med salat og hvitløksbaguetter
Mandag: Middagsgrateng med sopptopp
Tirsdag: Fisk i form med sprøtt lokk av krutonger og ost
Onsdag: Pølser, potetstappe og erter- og gulrotsaus
Torsdag: Sei på kremet grønnsakseng

Hva står på planen i dag da damer?
Her er det jobbings, forhåpentligvis en time eller to ute, og rydding av hus. Ser virkelig ikke ut...
Har fulgt de eldste til skolen, og har vært på vift med mini siden ;) Skal snart hjem og forberede badetur og pakke til de to eldste som reiser bort i morgen :)

Så kjipt... :( er det mye mat du ikke kan spise og sånn da eller?

Når jeg er syk så er d masse jeg ikke kan spise for d blir for mye smerter. I bedre perioder kan jeg spise d meste, men rå gulrot, kålrot, blomkål og lignende blir for hardt for magen. Spiser d likevel da, for jeg syns d er så godt, men må begrense mengdene eller ha vondt. Fet mat kan jeg reagere på når jeg er inne i gode perioder og.

Back
Topp