Jepp!Da spørs det nok desverre![]()
Vurderte flygelederutdanninga for lenge siden, før jeg ble syk da. Tror d er en spennende jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp!Da spørs det nok desverre![]()
Syns også det er godt, blir bare liksom ikke til at jeg kjøper det
Hva er ulcerøs kolitt?
Bra, sier jeg da
Har kutta all kunstig søtning, og kroppen ble en HELT annen![]()
Er ikke vandt med å ha det i hus fra barndommen av, vi hadde det aldri så tenker liksom ikke over at det "mangler".Kanskje fornuftig å ikke kjøpe![]()
Er ikke vandt med å ha det i hus fra barndommen av, vi hadde det aldri så tenker liksom ikke over at det "mangler".
Har slikt dansk sjokoladepålegg i huset, da, men det er kun lov med en skive til lørdag og søndag frokost.
Jeg er heller ikke vant til å ha slik i hus og kan vel telle på en hånd de gangene jeg har kjøpt selvEr ikke vandt med å ha det i hus fra barndommen av, vi hadde det aldri så tenker liksom ikke over at det "mangler".
Har slikt dansk sjokoladepålegg i huset, da, men det er kun lov med en skive til lørdag og søndag frokost.
Så kjipt...D er en kronisk, autoimmun sykdom hvor man har betennelse i tykktarmen..
Samme her egentlig. Vi hadde det innimellom da jeg var barn, men var liksom ikke fast inventarEr ikke vandt med å ha det i hus fra barndommen av, vi hadde det aldri så tenker liksom ikke over at det "mangler".
La meg se..Will do![]()
Har fulgt de eldste til skolen, og har vært på vift med mini sidenHva står på planen i dag da damer?
Her er det jobbings, forhåpentligvis en time eller to ute, og rydding av hus. Ser virkelig ikke ut...
Så kjipt...er det mye mat du ikke kan spise og sånn da eller?
Håper natten ble greiDen ungen ! Bare noen ganger. Det er så sykt frustrende når man har hatt våken natt.
Ja man blir veldig sliten av det![]()
Ingen anelseHva i alle dager er vitsen med å starte dagen kl 05:15
God formiddagHva står på planen i dag da damer?
Her er det jobbings, forhåpentligvis en time eller to ute, og rydding av hus. Ser virkelig ikke ut...
God formiddag
Jeg skal trene og i butikken! Og nattevakt i kveld![]()
Var hvertfall da lille U ville opp..Ingen anelseom ikke du vil ha med deg soloppgangen osv...
![]()
Sjarmerende!Hvorfor I alle dager skal jeg alltid ta en "nerdete" tilnærming til ting
Sitter og lager fargekart over blyantene mine
Vis vedlegget 131644