Jane the virgin er morsom 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hu sover nå, og det var selvfølgelig jeg som fiksa det !Ser den![]()
Hu sover nå, og det var selvfølgelig jeg som fiksa det !
Det var jo bra hu sovna til slutt
Mammaer er best![]()
Ja sant det !Nå er det natt her og.. Skravles imorgen![]()
Ja ikke sant skjønner jeg veldig godt !Skulle vært natta her også, men når samboeren er borte og jeg er husredd lar søvnen vente på seg.![]()
![]()
![]()
Sov godtda er det natta hergod natt
![]()
Ja, av en eller annen grunn klarer vi aldri være tidlig ferdig med ting.Ojda, det hørtes travelt ut ja![]()
Hadde egentlig, men de går nok til soving isteden ! Hørt på skriking siden klokka 3God morgenher bærer det snart av gårde på butikkleder-møte på jobben før vi skal på helsestasjonen en tur. I kveld starter babysvømmingen igjen, og jeg gleder meg
Noen sol har noen spennende planer?
Baah...så kjedelig daJeg dro til en vennine. Også har vi endelig greid eller jeg har greid. Å få legge rutiner på Miley. Så hu skulle egentlig lagt seg når jeg dro. Men han kunne ikke være hjemme med ho, for han sov når jeg kom hjem. Men det hadde ho gjort å.
Så fikk vært der i 2 timer da var ho så overtrøtt at jeg tror hele nabolaget hørte at hu hylte ! Fikk ikke roa hu ned eller noen ting. Så jeg ga ho til gubben når jeg kom hjem å sa at ho var hans resten av kvelden. Og da ble han sur fordi det var ikke hans feil at hu ikke sov
Jepp, ikke noe for meg med 10 tommeltotter ihvertfallHaha vet ikke hva enkleste måten er, men jeg vet at det er noe herk![]()
Jeg kjøpte en slik universal som skulle passe alleFinnes i forskjellige størrelser
Ja jeg synes det! Men tror han angra på det i natt, for den har vært grusom ! Og i tillegg har hu skriki siden 6, fikk hun endelig til å sove i vogna nå da. Men regner med hu blir lagt til tia i dagBaah...så kjedelig da
Han kunne jo fint ha hatt henne?!
Større...er det C5 tro?Hva er store da? A4-format?
Håper du har sovet godtNå er det natt her og.. Skravles imorgen![]()
God morgenher bærer det snart av gårde på butikkleder-møte på jobben før vi skal på helsestasjonen en tur. I kveld starter babysvømmingen igjen, og jeg gleder meg
Noen sol har noen spennende planer?