Skravletråd august

Jane the virgin er morsom :p

Skulle vært natta her også, men når samboeren er borte og jeg er husredd lar søvnen vente på seg. :p :p :p

da er det natta her :) god natt :D

Ojda, det hørtes travelt ut ja :o
Ja, av en eller annen grunn klarer vi aldri være tidlig ferdig med ting.

Så når jeg nå våknet litt før klokka går jeg og tar en dusj, så er det gjort

God morgen :) her bærer det snart av gårde på butikkleder-møte på jobben før vi skal på helsestasjonen en tur. I kveld starter babysvømmingen igjen, og jeg gleder meg :D

Noen sol har noen spennende planer?

God morgen :) her bærer det snart av gårde på butikkleder-møte på jobben før vi skal på helsestasjonen en tur. I kveld starter babysvømmingen igjen, og jeg gleder meg :D

Hadde egentlig, men de går nok til soving isteden ! Hørt på skriking siden klokka 3

Jeg dro til en vennine. Også har vi endelig greid eller jeg har greid. Å få legge rutiner på Miley. Så hu skulle egentlig lagt seg når jeg dro. Men han kunne ikke være hjemme med ho, for han sov når jeg kom hjem. Men det hadde ho gjort å.

Så fikk vært der i 2 timer da var ho så overtrøtt at jeg tror hele nabolaget hørte at hu hylte ! Fikk ikke roa hu ned eller noen ting. Så jeg ga ho til gubben når jeg kom hjem å sa at ho var hans resten av kvelden. Og da ble han sur fordi det var ikke hans feil at hu ikke sov
Baah...så kjedelig da:(
Han kunne jo fint ha hatt henne?!

Baah...så kjedelig da:(
Han kunne jo fint ha hatt henne?!
Ja jeg synes det! Men tror han angra på det i natt, for den har vært grusom ! Og i tillegg har hu skriki siden 6, fikk hun endelig til å sove i vogna nå da. Men regner med hu blir lagt til tia i dag

God morgen :) ha en fin dag på møte og helsestasjonen :) blir koselig med babysvømmingen :)

Jeg skal ha meg en liten lur når frøkna har reist, og så lurte jeg på om jeg skulle bytte noen gaver som vi har fått flere like av...

Back
Topp