Puuuh.....flaks!Jahar ikke det som trengs uansett.. Og gidder ikke gå i butikken
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Puuuh.....flaks!Jahar ikke det som trengs uansett.. Og gidder ikke gå i butikken
![]()
Går det rundt for deg?!Øøh, hva driver jeg med... ? Denne havna jo helt på feil tråd!Skulle inn på terminforumet den
![]()
Hva hadde du sist da?Lurer meg på om jeg snart er over 2222 innlegggleder meg til neste oppdatering
Derfor det er så vanskelig å holde seg unnaTakksukker er dop med stor D :O
Sååå koselig da!!En veldig god venninne av meg er gravid!!!!! Jeg begynte å grineble såååå glad!!! Nå blir jeg "tante"
![]()
Husker ikke heltHva hadde du sist da?
Litt over 1 time til neste oppdatering![]()
Vet inne om jeg vil se oppdateringen engang. Ligger nok langt bak planen...Hva hadde du sist da?
Litt over 1 time til neste oppdatering![]()
Ligger på gulvet og rister... godt det snart er fredagDerfor det er så vanskelig å holde seg unna![]()
Grattis med detDet også ja
Du klarer det nok fintHusker ikke helt![]()
Skal du over 2222?Vet inne om jeg vil se oppdateringen engang. Ligger nok langt bak planen...
Var ikke du foran meg også da eller tar jeg feil nå?Vet inne om jeg vil se oppdateringen engang. Ligger nok langt bak planen...
Trenger endel mer jeg ogsåMå få opp antall innlegg i kveld![]()
Så spennendeDa er jeg ferdig med mitt første fargelegningsbilde på 25 år![]()
Ja, bare noen få tilTrenger endel mer jeg også![]()
HahaVet dere hva jeg missliker med første skoledag?
Leksene til foreldrene....
Velkommen hverdagUff i morgen er det første skoledag her også. Gruer meg til vi må opp tidligigjen
Har du begynt også??Da er jeg ferdig med mitt første fargelegningsbilde på 25 år![]()
Takk, hjemme nåEr godt detgod tur hjem