Hva har du fått i lekser?
Legge på bokbind og skrive ut bilder fra ferien.Å legge på bokbind?
Har vi mer papir og blekk til printeren vi veldig sjeldent bruker??
Har ganske vondt i hodet og har mest lyst til bare å gå å legge med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har du fått i lekser?
Legge på bokbind og skrive ut bilder fra ferien.Å legge på bokbind?
Her ble det kebabHva ble det til middag i dag?
Så hyggeligEn veldig god venninne av meg er gravid!!!!! Jeg begynte å grineble såååå glad!!! Nå blir jeg "tante"
![]()
Det er en kjip oppgaveÅ legge på bokbind?
Lykke tilUff i morgen er det første skoledag her også. Gruer meg til vi må opp tidligigjen
Uten å starte noen diskusjon her, må jeg si jeg ved første tanke likte forslaget som kom om å kutte ned sommer ferien på to mnd og bruke deler av den tiden for å få ned lekse mengden gjennom åretLiker ikke at det skal være så himla mye lekser jeg..
Det er det lenge siden jeg har spistHer ble det kebab
Benyttet anledningen når eldste var hos farmor![]()
Eller kutte ut noe av tullepensumet?Uten å starte noen diskusjon her, må jeg si jeg ved første tanke likte forslaget som kom om å kutte ned sommer ferien på to mnd og bruke deler av den tiden for å få ned lekse mengden gjennom året![]()
En baguette på jobbHva ble det til middag i dag?
Trodde skolen hadde sluttet å ta opp ferien. Kjipt for de som ikke har noen bilder å viseLegge på bokbind og skrive ut bilder fra ferien.
Har vi mer papir og blekk til printeren vi veldig sjeldent bruker??
Har ganske vondt i hodet og har mest lyst til bare å gå å legge med.
Hørtes snadder utRosahårdott, i dag har jeg lagd kylling med kremost og bacon med fløtegratinerte poteter til! SÅ godt og alle spiste seg veldig mette!Skal definitivt gjentas!
Er godt detEn baguette på jobb![]()
Det tvilte jeg aldri påJaaa, hurrada går det nok alikevel
![]()
Åå....det hørtes jo ikke veldig bra ut?!Ja, veldig greitDen ene var en sånn hyperkristen menighetsbarnehage og den andre var en familiebarnehage i en kjellerleilighet
![]()
Så flinke vi er!!Godtefritt her og![]()
Har ikke skolebarn selv, så kan ikke si jeg vet så mye om hva de skal gjennom egentlig...Eller kutte ut noe av tullepensumet?
Det er mye tullHar ikke skolebarn selv, så kan ikke si jeg vet så mye om hva de skal gjennom egentlig...![]()
Ikke her virker det somTrodde skolen hadde sluttet å ta opp ferien. Kjipt for de som ikke har noen bilder å vise
Det er trist!Ikke her virker det som