HeheGodt å høre det ikke bare er meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheGodt å høre det ikke bare er meg![]()
Ja, jeg vil nyte graviditeten så lenge jeg kanNei, enig!! Må jo prøve å nyte denne perioden av livet og mens man kan!Mamma skal man jo være resten av livet så
Kjenner du mye spark?
Veldig lurtJa, det var flaks. Vi gikk en nattatur i sted og da gikk han i høyt gress. Sjekket han derfor nøye da vi kom hjem.
Hehe jaJa, jeg vil nyte graviditeten så lenge jeg kan
Kjenner mye spark hver dag
Du også?
Stor dag for dere idagNok en produktiv dag her i hus. En 1.klassing og en 4.klassing hadde første skoledag i dag. Satte standarden og sovnet av. Ingen kom forseint av den grunnMini og junior har vært eksemplariske. Mini har gått opp 800 gram på 4 uker. Innafor! <3 Hjemmelaget lapskaus sto på menyen i dag. Jeg elsker å lage mat, men tror nok det tapper mye energi. Er helt ødelagt!
![]()
Leser ikke alt veldig nøye, men ser om noen har quotet megGjør du det altså..? Ikke dårlig!!jeg er ikke spnn som greier å skumme meg gjennom tekst, og få med meg. Så hvis jeg skulle lest alt, hadde det tatt lang tid
![]()
Tja, skummer mye daDu leser jo alt da![]()
Er mest når jeg er i ro her også, men noe når jeg er i aktivitet også. Mannen har kjent mye og synes det er kraftige sparkHehe jaMest på kvelden og natta
Da tar det helt av til tider
Moro da! Og mannen og storebror Syns jo det er sååå artig og
![]()
Igrunn ikke. Hva med deg?Noen som skal noe kjekt i morgen?
Det må du jo gjøreTja, skummer mye da![]()
Hvis jeg får det servert skal jeg alltids få trykket det i megHeheKan godt spise det liksom, men har aldri vært spesielt glad i det kan man si
![]()
Jeg syns det er rart å tenke på at mens jeg sover, så ligger det et lite menneske og er våken inni magen minEr mest når jeg er i ro her også, men noe når jeg er i aktivitet også. Mannen har kjent mye og synes det er kraftige spark![]()
Det er da enda godtTja, skummer mye da![]()
Skal til jordmor daNoen som skal noe kjekt i morgen?
Ja, det er veldig rartJeg syns det er rart å tenke på at mens jeg sover, så ligger det et lite menneske og er våken inni magen min![]()
Det er denJa, endelig!Sofaen er undervurdert etter en god og lang dag
![]()
Ingen spesielle planer her...Noen som skal noe kjekt i morgen?
Det er helt fantastisk! Har vært uten vaskemaskin og oppvaskmaskin i år...
Skal jobbeNoen som skal noe kjekt i morgen?