Greit å få fikset den dere hadde daNei, ikke ny. Han servicemannen relaterte den. Han bytta et element som var kortslutta. D tok 20 min...!!! Over én uke uten vaskemaskin og så 20 min og vips!
Den var ikke så gammel heller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit å få fikset den dere hadde daNei, ikke ny. Han servicemannen relaterte den. Han bytta et element som var kortslutta. D tok 20 min...!!! Over én uke uten vaskemaskin og så 20 min og vips!
Altfor lang pause her også! Var SÅ flink helt frem til fødsel. Trente hver dag. Det er 8 mnd siden og har bare trilla "søndagsturer" i de mndJa, så fornøyd! Særlig siden jeg har hatt en alt for lang treningspause![]()
Greit å få fikset den dere hadde da
Den var ikke så gammel heller?
Så rart?!Har fått masse notifications om at jeg er sitert både her og der, men finner ikke igjen innleggene..??? Så får ikke svart dere![]()
Ja, det bør den helt klartDen er 3 år, bør holde lenger enn d. Godt å få fiksa d ja!![]()
Gjør du det altså..? Ikke dårlig!!Så rart?!
Jeg går slavisk gjennom tråden jegfår med meg det meste tror jeg..
Du leser jo alt daSå rart?!
Jeg går slavisk gjennom tråden jegfår med meg det meste tror jeg..
Må jo det for å klare så mange innleggGjør du det altså..? Ikke dårlig!!![]()
Gratulerer med ny pcMannen har kjøpt ny pc. Endelig. Den gamle har vært skrot og nesten ubrukelig i ett års tid.
Haha...tullehøneJeg blir sikkert sparket ned i knestående og sikkert litt til
Reparert den gamle eller ny?D er så digg med vaskemaskin!!!!!! Jeg kan ikke beskrive hvor fantastisk deilig d er!!!![]()
Håper Liv har funnet roen nåHva i alle dager skal dere med Liv?
Jeg ønsker helst at hun sover snart.
Skal i barnehagen i morgen
Håper hun sover nå??Håper jentungen sovner snart her også..
Så herlig at du har fått gullet ditt! Jeg har jo nettopp blitt gravidJa, det er helt santman merker mye bedre fremgangen da! Er bare det å komme seg ut på første turen...
Men man skal vel vente til 6uker etter fødsel, så jeg har 3 uker igjen![]()
Takk! Var godt å få en som faktisl funket!Gratulerer med ny pc![]()
Hæææ??? Liv??Håper Liv har funnet roen nå
Slapp av, vi skal ikke ta fra deg Liv![]()
Da får du slappe av etter en bra dag nåNok en produktiv dag her i hus. En 1.klassing og en 4.klassing hadde første skoledag i dag. Satte standarden og sovnet av. Ingen kom forseint av den grunnMini og junior har vært eksemplariske. Mini har gått opp 800 gram på 4 uker. Innafor! <3 Hjemmelaget lapskaus sto på menyen i dag. Jeg elsker å lage mat, men tror nok det tapper mye energi. Er helt ødelagt!
![]()
Sovnet heldigvis for 30 min sidenHåper hun sover nå??![]()
Så rart de ikke tok hensyn til det daJada, han gjør jo detMen både vi og foreldrene til nabojenta hadde sagt på innskriving sdagen, da vi ble spurt, at vi ønska dem i samme klasse. Så Syns det var litt dumt. Vi bor vegg i vegg liksom
men men, d et blir bra uansett, og første skoledag var en kjempefin opplevelse
![]()