Skravletråd august

Vet det er dyrt.
Han skal selvfølgelig få det dersom han trenger det, men syns det er litt tidlig å begynne å snakke om det nå, og er ikke akkurat det jeg hadde tenkt meg som liten
Selvsagt skal mine og få om de trenger.

Jeg bare håper de ikke gjør det...

Planer om å studere heltid. Usikker på hvor mye jeg har tjent, må finne det ut nå..
Hva studerer du?

Begynner du nå til høsten gjelder ikke 162K grensen før neste år (2016). Og du mister ikke rett til støtte, bare deler eller hele stipenddelen (alt blir lån).

Og tar en bachelor i pedagogikk, siste året nå :)

Last edited:
Liten pust i bakken mens jeg venter på at det skal bli stille på barnerommet.

Matt av det jeg har igjen å gjøre i dag. Særlig kjøkkenet.
Jeg blir matt av alt du styrer med jeg. Pass på å ikke slite deg helt ut da:)

Så bra da:D
Nabojenta treffer han sikkert i friminutt og hjemme:)
Jada, han gjør jo det:) Men både vi og foreldrene til nabojenta hadde sagt på innskriving sdagen, da vi ble spurt, at vi ønska dem i samme klasse. Så Syns det var litt dumt. Vi bor vegg i vegg liksom:P men men, d et blir bra uansett, og første skoledag var en kjempefin opplevelse:)

Hadde gått opp 4 jeg og. Problemet var at jeg burde gått ned 10, så nå må jeg plutselig ned 14:(
Flere med vekta opp ja. Gått opp 3 kg i sommer jeg, men hadde 3-4 for mye før det... Alt skal bort!!
Hva er strategien deres?

Fikk du det av igjen og? Håper jeg klarer det...og litt til :o har ikke akkurat vært undervektig noengang for å si det sånn :p
Ja heldigvis. Fikk av mer også så starter lavere enn sist nå :-) Og har nok generelt bedre kosthold enn den gang.

Back
Topp