Yeei, dette gikk jo fort!Shit, plutselig mangler jeg bare 18 innlegg fra de magiske 2223! :O
Eller 17 nå da.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yeei, dette gikk jo fort!Shit, plutselig mangler jeg bare 18 innlegg fra de magiske 2223! :O
Eller 17 nå da.![]()
Selvsagt skal mine og få om de trenger.Vet det er dyrt.
Han skal selvfølgelig få det dersom han trenger det, men syns det er litt tidlig å begynne å snakke om det nå, og er ikke akkurat det jeg hadde tenkt meg som liten
Planer om å studere heltid. Usikker på hvor mye jeg har tjent, må finne det ut nå..
Hva studerer du?
Jeg blir matt av alt du styrer med jeg. Pass på å ikke slite deg helt ut daLiten pust i bakken mens jeg venter på at det skal bli stille på barnerommet.
Matt av det jeg har igjen å gjøre i dag. Særlig kjøkkenet.
Den var nyGreit nok at disse barna tidvis sier de utroligste ting, men denne hadde jeg ikke klart å forestille meg
Eldsten: Mamma, vet du hva jeg ønsker meg
Jeg: Nei, vennen
Eldsten: Regulering...
Jada, han gjør jo detSå bra da
Nabojenta treffer han sikkert i friminutt og hjemme![]()
Hadde gått opp 4 jeg og. Problemet var at jeg burde gått ned 10, så nå må jeg plutselig ned 14Ille nok for meg
+ 4 kg.... 1 er borte, 3 igjen![]()
4 kg var da ikke så ille.Ille nok for meg
+ 4 kg.... 1 er borte, 3 igjen![]()
Så bra jobba da!! Du som eb stund frykta 1500 var for myeShit, plutselig mangler jeg bare 18 innlegg fra de magiske 2223! :O
Eller 17 nå da.![]()
Så effektiv du erLiten pust i bakken mens jeg venter på at det skal bli stille på barnerommet.
Matt av det jeg har igjen å gjøre i dag. Særlig kjøkkenet.
Da får du sove godtHer blir det lite skravling, for tar tidlig kvelden idagtrøtt som en strømpe så fort jenta mi sover legger jeg meg
![]()
Ja! Lar meg så fort irritere over såntno jeg!Tullete greier![]()
Det er godt da!! Hva pleier du å ha i?Ja, mye...men endte opp med omelett.. Haha![]()
AppBruker du appen eller er det nettleser?
HahaGreit nok at disse barna tidvis sier de utroligste ting, men denne hadde jeg ikke klart å forestille meg
Eldsten: Mamma, vet du hva jeg ønsker meg
Jeg: Nei, vennen
Eldsten: Regulering...
Begynner du nå til høsten gjelder ikke 162K grensen før neste år (2016). Og du mister ikke rett til støtte, bare deler eller hele stipenddelen (alt blir lån).
Og tar en bachelor i pedagogikk, siste året nå![]()
FysjUsj! Guttungen hadde en flåttDen var heldigvis helt fersk
Flere med vekta opp ja. Gått opp 3 kg i sommer jeg, men hadde 3-4 for mye før det... Alt skal bort!!Hadde gått opp 4 jeg og. Problemet var at jeg burde gått ned 10, så nå må jeg plutselig ned 14![]()
Ja heldigvis. Fikk av mer også så starter lavere enn sist nåFikk du det av igjen og? Håper jeg klarer det...og litt tilhar ikke akkurat vært undervektig noengang for å si det sånn
![]()