Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Masse man aldri bruker. Fint å få ryddet littVi har fire rom på loftet og alle har blitt brukt som lagringsplass. Vi har stor skyvedørsgarderobe på soverommet og der har vi lagret alt mulig. Julepynt, kofferter, telt, sovepose osv.. bare masse rot. Mannen har kvittet seg med en bossekk med klær![]()
Ja, veldig allrightGod formiddagdeilig med slik start på dagen!
Er er det jobb, møkkavakten![]()
Du har en slik dag i dag.God formiddagdeilig med slik start på dagen!
Er er det jobb, møkkavakten![]()
Utrolig deiligHaha. Masse man aldri bruker. Fint å få ryddet litt
Heier på degGod morgen alle sammen! Mon tro om jeg klarer passere de magiske 2222 i løpet av de neste par dagene!![]()
Ja, det tar jo litt tidUtrolig deiligmen det tar jo så lang tid..
JuppJa, det tar jo litt tid![]()
Takk for det! Hvordan ligger du an nå?Heier på deg![]()
Rett bak degTakk for det! Hvordan ligger du an nå?
God morgen alle sammen! Mon tro om jeg klarer passere de magiske 2222 i løpet av de neste par dagene!![]()
Da er sjokoladen pakket vekk og jeg gleder meg til fredaghvem andre er med på null sjokolade uken? Vi er vel tre så langt?
Spennende, da kommer vel du også i mål i løpet av denne uka her!Rett bak deg1928 tror jeg? Ikke lenge igjen
![]()
Jeg skal ikke snope meg!Da er sjokoladen pakket vekk og jeg gleder meg til fredaghvem andre er med på null sjokolade uken? Vi er vel tre så langt?
Håper det, hadde vært veldig deilig å få det gjort!God morgen!
Det tror jeg du klarer![]()
Oioi, rene fitness dama!Jeg er med
Dagen begynte bra..med en tur på vekta, og havregrøt til frokost![]()
Håper det, hadde vært veldig deilig å få det gjort!
Oioi, rene fitness dama!![]()