Skravletråd august

God morgen:)
Hva har du for planer idag?
Jeg ammer minste, skal komme meg i dusjen, dra opp eldste, smøre matpakke, levere han i bhgn, og være på jobb til 9:eek:
Håper du rekker det ;)
Vi skal vel nyte sola, kose med kengubarnet og bare nyte siste dagene med fri

God morgen :D fint vær idag da :)

Ja da var hverdagen over oss igjen, frøkna er på skolen og fra nå av så skal man tidlig opp hver morgen for å få hu avgårde :P men nå får man vel hive seg rundt og få gjort det man skulle ha gjort i dag ;) ønsker dere alle en fin fin mandag :)

Ja da var hverdagen over oss igjen, frøkna er på skolen og fra nå av så skal man tidlig opp hver morgen for å få hu avgårde :p men nå får man vel hive seg rundt og få gjort det man skulle ha gjort i dag ;) ønsker dere alle en fin fin mandag :)
Hverdagen har startet her og. Mannen og minien har dratt. Jeg ligger i sengen og venter på at snuppa skal våkne :)
Ønsker deg og en fin dag:)

Hverdagen har startet her og. Mannen og minien har dratt. Jeg ligger i sengen og venter på at snuppa skal våkne :)
Ønsker deg og en fin dag:)

Her venter jeg på at minste skal sovne så jeg kan få dusja jeg da :P takk for det,det kan se ut til å bli en fin dag i dag :)

God morgen :) vi ligger og drar oss i senga. Skal på kveldsvakt i dag, så da blir det lang morgenstund.

Noen som har noen spennende planer?

Back
Topp