isbjørn
Elsker forumet
Ja nå får vi se. Nr 3 kom akkurat på termindatoen, så blir spennende og se........Det er jo ille så illejeg tipper på den 15 likevel
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja nå får vi se. Nr 3 kom akkurat på termindatoen, så blir spennende og se........Det er jo ille så illejeg tipper på den 15 likevel
![]()
Større plass, nærme skolen og fotballbanen her, minst tre soverom og forholdsvis nytt kjøkken og bad. Kan pusse opp litt men ikke store prosjekter, da vi aldri vil få tid til det og heller ikke er så flinke noen av oss haha. Dere da?Så spennendevi og er på husjakt
hvilke kriterier har dere?
jepp ... så vi titter litt rundt utenfor oslo. men forhaster oss ikkeSkrekkelig dyrt!!
Takk for detSynes du er flink jeg![]()
Jeg vet, blir jo aldri tomtFøler vi hiver og hiver, men likevel så flyter det
slo til med peppes i går videt hadde vi i går![]()
Ser ikke på detUnge mødre Danmark altså. Der er det mye drama!!
Kjedelig med mye arbeidNei, på tide å fortsette på soverommet... blir jo aldri ferdig![]()
Er håpløst dyrt i Oslo jaLeilighetdrømmer om hus
men fy så dyrt i Oslo
![]()
Yeei, grattis med detHaha helt sant! Men nå har det vært oppdatering og jeg har nådd målet mitt og litt til!![]()
Hehe...da har han nok fått ut litt luft![]()
Takk takkYeei, grattis med det
Godt jobbet!!
Så deilig! Og så digg at du fikk servertvar ikke jeg som laget pavlova idag, men mannen og den smakte himmelsk![]()
Haha...jeg vetMen gud å effektiv man blir når man har husarbeid man skal ha få gjort når man er litt sur![]()
Ååh..så deiligå gleder meg til taco i kveld![]()
Jeg synes ikke detEndelig, noen andre som også sier det.
Syns alle sier det bare er sååå godt
Flink mann du har!var ikke jeg som laget pavlova idag, men mannen og den smakte himmelsk![]()