Makan til tull på deg?!Ikke oppdatering før om en time! Jeg blingsa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Makan til tull på deg?!Ikke oppdatering før om en time! Jeg blingsa![]()
Hva ble det til da?Vi har null planer for middag her i huset, aner ikke hva vi skal ha gitt
Flott dere er ferdige med detBare en del små ting som ble litt mye.
Har snakket og er ferdig med det nå
Haha helt sant! Men nå har det vært oppdatering og jeg har nådd målet mitt og litt til!Makan til tull på deg?!![]()
JeppHaha, nei. Ei heller å lukke skapdørene etter seg. En så enkel ting å gjøre, og ser med en gang så utrolig mye ryddigere ut!
Men gud å effektiv man blir når man har husarbeid man skal ha få gjort når man er litt surFlott dere er ferdige med detikke noe morsomt å være irritert!
Stilig, dette klarer viSkal forsøke meg på d jeg og![]()
Spørs litt hvor lenge man har den ståendeMye koster det å leie en container?
Hehe...ikke akkurat livretten da...Fiskeboller skal man ikke kimse av!Hehe!
Takk for det. Ble flyttet fra 15 til 16 januar, så det var heldigvis bare med en dag.Åå, så koseligGratulerer! Ble terminen flytta på eller?
Endelig, noen andre som også sier det.Hehe...ikke akkurat livretten da...![]()
Takk for detGratulerer så mye med guttetass i magen
Flott alt var bra!!
Det er det her og.Ja, det er liksom de samme som blir brukt om igjen, så er virkelig ikke vits i.![]()
GratulererHaha ja skal hjelpe deg jeg! Men tar fri litt nå snart for å ha etagilde!
Skrekkelig dyrt!!Leilighetdrømmer om hus
men fy så dyrt i Oslo
![]()
I Drammen også, grøss! Men nå har vi funnet et hus på finn med utleiedel!Skrekkelig dyrt!!
Det er jo ille så illeTakk for det. Ble flyttet fra 15 til 16 januar, så det var heldigvis bare med en dag.
det hadde vi i gårå gleder meg til taco i kveld![]()
Så spennendeI Drammen også, grøss! Men nå har vi funnet et hus på finn med utleiedel!Spent på om det kanskje kan bli vårt.