Skravletråd august

Ja, du er en liten luring. Jeg vet ikke hvor jeg finner innstillingene jeg. Men overbevist om at de eksisterer! :p
Jeg har slått av push-varsler, men bruker påminnelser i appen

Ja, du er en liten luring. Jeg vet ikke hvor jeg finner innstillingene jeg. Men overbevist om at de eksisterer! :p
Tror jeg og!

Også snakker folk om en vegg? Disse som vil ha tilgang til gruppa vettu bare "sendt deg pm for typ fire år siden liksom , får jeg aldri tilgang?" :eek: Også sier de at de har lagt igjen pm på en vegg? Hvor er veggen?! Og hvorfor skrive på veggen når det står send Pm? Oh the hormones! :rolleyes:

Mannens veldig mye yngre søster har begynt å studere i nærheten av oss, for å hjelpe henne litt og for at hun og mannen skal få bedre kontakt siden de nesten bestandig har bodd på hver sin side an landet, har vi en åpen invitasjon til henne på søndagsmiddager.
Har hun lyst, kan hun komme alle søndager :)
For en koselig ting å gjøre da:D❤️ snille dere er!

Tror jeg og!

Også snakker folk om en vegg? Disse som vil ha tilgang til gruppa vettu bare "sendt deg pm for typ fire år siden liksom , får jeg aldri tilgang?" Også sier de at de har lagt igjen pm på en vegg? Hvor er veggen?! Og hvorfor skrive på veggen når det står send Pm? Oh gje hormones!
Haha, har stussa på det jeg og. Dette er jo ikke Facebook. Jeg har ingen vegg! Er det kanskje noe man har på pc en liksom? Og ikke på app? Skjønner ingenting.

Haha, har stussa på det jeg og. Dette er jo ikke Facebook. Jeg har ingen vegg! Er det kanskje noe man har på pc en liksom? Og ikke på app? Skjønner ingenting.
Må være noe sånt! Får ikke tilgang når de møter veggen min i alle fall for den får ikke jeg med meg :P

Joda, du kan legge inn profilmeldinger her, på "veggen", men er sannelig ikke helt sikker på hvor jeg finner den på app, fikk "påminnelse" (varsel) om en slik for tilgang til skjult forum for en stund siden. Det er det eneste som står på min vegg. Jeg skriver ikke statusoppdatering liksom

Joda, du kan legge inn profilmeldinger her, på "veggen", men er sannelig ikke helt sikker på hvor jeg finner den på app, fikk "påminnelse" (varsel) om en slik for tilgang til skjult forum for en stund siden. Det er det eneste som står på min vegg. Jeg skriver ikke statusoppdatering liksom
Haha, hææ? Tror jeg må inn på pc i kveld og se hva jeg finner. Aldri visst at man har en vegg. :p

Back
Topp