Haha...ja den gjør fort detMin formerer seg i rekordfart.. he he..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha...ja den gjør fort detMin formerer seg i rekordfart.. he he..
Det var de visst ikke helt klare for!Da kan jo de bare finne på noe da, mens du er husmor?![]()
Haha! Uff! de er som regel bare nysgjerrigJeppmin sønn gikk forresten bort til en litt overvekt mann og spurte han om hvorfor han var så tykk.. glad jeg ikke var med han da..
år heller ha et liv da resten av mndNei, det er ganske kjedelig![]()
Så effektiv du erEr bedre nå.
Paideigen er laget, kjøkkenet ryddet og benkene vasket.
Mangler å rydde stuen med det er for det meste store ting som ligger utover her så det tai ikke mer enn 10 minutter.
Støvsugingen og gulvvasken tar ikke så vang tid
Prøve det for en gangs skyldår heller ha et liv da resten av mnd![]()
Døøøøh, er du som ikke har det. Jeg har det hele tidenPrøve det for en gangs skyld![]()
Nytt sengetøy OG fornøyd baby hadde vært topp
Samme vær som her da..
Mannens veldig mye yngre søster har begynt å studere i nærheten av oss, for å hjelpe henne litt og for at hun og mannen skal få bedre kontakt siden de nesten bestandig har bodd på hver sin side an landet, har vi en åpen invitasjon til henne på søndagsmiddager.Så effektiv du er
Hvem kommer på besøk?
Huff huff, du får vel nesten trå til da!Det var de visst ikke helt klare for!Haha! Jeg drev å kom med gode innspill men han far i huset tok ikke hintet liksom!?
Håper iallefall det. Men det er mye rart i bv.D er jeg helt enig i. Og jeg vil tro at d er akkurat d barnevernet gjør også.
Så koseligMannens veldig mye yngre søster har begynt å studere i nærheten av oss, for å hjelpe henne litt og for at hun og mannen skal få bedre kontakt siden de nesten bestandig har bodd på hver sin side an landet, har vi en åpen invitasjon til henne på søndagsmiddager.
Har hun lyst, kan hun komme alle søndager![]()
SantHaha! Uff! de er som regel bare nysgjerrig![]()
Mannen sover på sofaen og jeg blir bare mer og mer irritertHuff huff, du får vel nesten trå til da!
Dytt i han så han våknerMannen sover på sofaen og jeg blir bare mer og mer irritert![]()
Tror jeg må vente til jeg er litt mindre sur på han. For alles skyld haha!!!Dytt i han så han våkner![]()
Så hyggelig. Kunne ikke du gifta deg med broren minMannens veldig mye yngre søster har begynt å studere i nærheten av oss, for å hjelpe henne litt og for at hun og mannen skal få bedre kontakt siden de nesten bestandig har bodd på hver sin side an landet, har vi en åpen invitasjon til henne på søndagsmiddager.
Har hun lyst, kan hun komme alle søndager![]()
Oh no, så irriterende!Mannen sover på sofaen og jeg blir bare mer og mer irritertKjenner hormoner bobler over.