Skravletråd august

Jeg må nok lage meg litt mat snart. Sambo er en tur på jobb igjen idag, så ble ikke noe av søndagsfrokosten vi pleier å ha.
Vi har hatt en deilig frokost. Mannen kan gjerne sitte ved bordet i en time. Jeg blir galen etter andre skive :)

Ja så håper bare jeg får gjort noe :P hadde hvert greit å slippe å legge seg i sengetøy fult av gulp i kveld, men ennå bedre er det om lillebror blir litt mer fornøyd :)

Det er overskya og litt vind ute :)
Nytt sengetøy OG fornøyd baby hadde vært topp:D
Samme vær som her da..

Vi kan ikke bry oss om d etter min mening. Heller et barnevern som er der for barna, enn neglisjering av barn som trenger hjelp!

De som klager høyest er vel ikke akkurat fra land som er kjent for menneskerettigheter og demokrati akkurat..
Men vi må være litt rundere i kantene med de som kommer fra slike land. Mye mer opplæring. Men slå hardt ned dersom de ikke vil ta imot hjelp. Ta feks et par fra polen som aldri tok ut babyen i frisk luft. Det viste seg at der de kom fra så var det så forurenset at barna ble holdt inne. Da kan ikke de vite at "norske " barn skal ut i frisk luft.
Hvis folk kommer fra en kultur der det er vanlig å slå barna, så trenger de hjelp til å vite at sånn gjør man ikke.

Men vi må være litt rundere i kantene med de som kommer fra slike land. Mye mer opplæring. Men slå hardt ned dersom de ikke vil ta imot hjelp. Ta feks et par fra polen som aldri tok ut babyen i frisk luft. Det viste seg at der de kom fra så var det så forurenset at barna ble holdt inne. Da kan ikke de vite at "norske " barn skal ut i frisk luft.
Hvis folk kommer fra en kultur der det er vanlig å slå barna, så trenger de hjelp til å vite at sånn gjør man ikke.

D er jeg helt enig i. Og jeg vil tro at d er akkurat d barnevernet gjør også.

Vi kan ikke bry oss om d etter min mening. Heller et barnevern som er der for barna, enn neglisjering av barn som trenger hjelp!

De som klager høyest er vel ikke akkurat fra land som er kjent for menneskerettigheter og demokrati akkurat..
Selvfølgelig vil vi ha et barnevern som tar barna på alvor;)
Men flere og flere av dem som deler dette synspunktet kommer flyttende hit eller er her allerede.. det liker jeg ikke!:rolleyes:

Uff da...høres slitsomt ut:(
Ta bare absolutt nødvendig, tenk på deg selv!
Er bedre nå.
Paideigen er laget, kjøkkenet ryddet og benkene vasket.
Mangler å rydde stuen med det er for det meste store ting som ligger utover her så det tai ikke mer enn 10 minutter.
Støvsugingen og gulvvasken tar ikke så vang tid

Back
Topp