Hva skal du finne på resten av måneden liksomIkke forresten av livet da kjæreBare denne mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal du finne på resten av måneden liksomIkke forresten av livet da kjæreBare denne mnd
Da passer det fint å starte igjen nå som hverdagen er her![]()
JeppÆrlige unger er alt vi trenger!![]()
Hvem vinner...mor eller sønn?Hmm kengubarnet har funnet en jakke han vil ha i rød, jeg synes den var finere i blå...
Ja. De mener jo selvsagt at vi andre overdriver...Haha, og allikevel røyker de inne? Er jo helt utrolig.![]()
Kommer aldri i mål med ryddingenNei, da må jeg begynne å rydde kjøkkenet slik at jeg får laget pai deigen etterpå for så å rydde kjøkkenet igjen......
Er visst en evig sirkel dette her![]()
Vi har hatt en deilig frokost. Mannen kan gjerne sitte ved bordet i en time. Jeg blir galen etter andre skiveJeg må nok lage meg litt mat snart. Sambo er en tur på jobb igjen idag, så ble ikke noe av søndagsfrokosten vi pleier å ha.
Jeg titter nok innomSkravles i kveld? Her må jeg brette opp erma og være litt sosial![]()
Uff det er jo ingentingFår skravle 8,6 om dagen da![]()
Joda blir nok sikkert det.Så koselig da![]()
Nytt sengetøy OG fornøyd baby hadde vært toppJa så håper bare jeg får gjort noehadde hvert greit å slippe å legge seg i sengetøy fult av gulp i kveld, men ennå bedre er det om lillebror blir litt mer fornøyd
![]()
Det er overskya og litt vind ute![]()
Jeg rydder og vasker og underholder barnNei, får vel begynne å plassere klærne inn i skapet. Hva skal dere i dag?
Jeppsi, som alltidSkravles i kveld? Her må jeg brette opp erma og være litt sosial![]()
Men vi må være litt rundere i kantene med de som kommer fra slike land. Mye mer opplæring. Men slå hardt ned dersom de ikke vil ta imot hjelp. Ta feks et par fra polen som aldri tok ut babyen i frisk luft. Det viste seg at der de kom fra så var det så forurenset at barna ble holdt inne. Da kan ikke de vite at "norske " barn skal ut i frisk luft.Vi kan ikke bry oss om d etter min mening. Heller et barnevern som er der for barna, enn neglisjering av barn som trenger hjelp!
De som klager høyest er vel ikke akkurat fra land som er kjent for menneskerettigheter og demokrati akkurat..
Min formerer seg i rekordfart.. he he..Kommer aldri i mål med ryddingenden forflytter seg bare litt...
Men vi må være litt rundere i kantene med de som kommer fra slike land. Mye mer opplæring. Men slå hardt ned dersom de ikke vil ta imot hjelp. Ta feks et par fra polen som aldri tok ut babyen i frisk luft. Det viste seg at der de kom fra så var det så forurenset at barna ble holdt inne. Da kan ikke de vite at "norske " barn skal ut i frisk luft.
Hvis folk kommer fra en kultur der det er vanlig å slå barna, så trenger de hjelp til å vite at sånn gjør man ikke.
Selvfølgelig vil vi ha et barnevern som tar barna på alvorVi kan ikke bry oss om d etter min mening. Heller et barnevern som er der for barna, enn neglisjering av barn som trenger hjelp!
De som klager høyest er vel ikke akkurat fra land som er kjent for menneskerettigheter og demokrati akkurat..
Er bedre nå.Uff da...høres slitsomt ut
Ta bare absolutt nødvendig, tenk på deg selv!
Det går jo sikkert fintJepp! Bare litt annen hverdag når man er i permisjon, men har innsett at jeg må kunne levere yngste til barnepassen på Elixia.
Nei, det er ganske kjedeligUff det er jo ingenting