Utrolig hvordan det å kunne sitte helt alene på en lørdagskveld plutselig er mye mer fristende enn å treffe folk![]()
Hehe, kjenner til det der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig hvordan det å kunne sitte helt alene på en lørdagskveld plutselig er mye mer fristende enn å treffe folk![]()
Hehe...ja og utfordrende alderSå gøy!! Artig alder!![]()
Lykke til med detHar ett helt hus å rydde.
Nok en restaurantmiddagI kveld blir det Andebryst med løk- og eplekompot og appelsinsaus![]()
Til denne følger jeg kokeboken slavisk noe som er helt ulikt meg.Nok en restaurantmiddag
Flink du er, søta!
Hehe...ja og utfordrende alder![]()
Åååh, den jegergryta er knallgod
Men..gubben liker ikke den, så sjeldent jeg gidder å lage den..
Opera mints er godtHaha, samme her!
Jeg har smash og opera mints![]()
Åh.. Så kjipt!! Er det mange som mister jobben da? Får virkelig håpe det ordner seg..Vi har jo ikke visst om at han skal miste jobben i mer enn ei lita uke, så det hele er ganske nytt. Han er ikke oppsagt enda, men innkalt til drøftingsmøte (sånn pliktign greie før , men evt oppsigelse senere) neste uke, så tar vi det derfra.
Men han søker nye jobber, Markedet er jo ikke helt sånn ideelt for det for tiden da, men han finner da noe å søke på, så da søker han, så håper vi det ikke går så lang tid før han får napp.
HeheMhm kjempegøy. Burde vel få bort vinflaskene også før besøk i morgen. .
Firkløver er best da!Og jeg spiser Helnøtt![]()
Hørtes stilig ut
God nattBle senga på meg.. Stuptrøtt!
Synes jeg ogFirkløver er best da!
Nesten enig med deg, jeg ville ha byttet plass på de to øverste
Hehe, IKKE jeg heller!Lørdagsgodt er noe jeg aldri kommer til å vokse fra meg![]()
Skikkelig uvane
Den har jeg aldri vært førEgg på karnonade på skive er ikke så ille nei, seilerpatent som mamma av uviss grunn kaller det.
Men jeg synes at servet med salat og tomat er godt også.
God nattGod natt![]()