Jeg burde starte nåJeg og..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg burde starte nåJeg og..
Den går ingen plass så kos deg i sofaen duDer sovnet snuppisJeg ligger og ser på en stor haug med klær som absolutt burde vært sortert og puttet på plass i skapet...
Og jeg spiser HelnøttLørdagsgodt er viktigspiser firkløver jeg nå, så da er jo livet komplett!
Så moro!Har ett helt hus å rydde.
Hørtes stilig utHun har litt vansker med å velge, snuppa mi nå. Men tror d blir en blomstrer kjole som er litt kortere foran og lenger bak, lys rosa cardigan, og svarte, korte, semska boots.
Mhm kjempegøy. Burde vel få bort vinflaskene også før besøk i morgen. .Så moro!
De var så ufattelig slitne og sure i bilen på vei hjem, så de har garantert koset seg!!Sånne dager er bare herligeVil tippe ungene var bra fornøyde etter tivoli og McDonald's på en dag
![]()
Den saken jobber jeg stadig med, men er ennå ikke kommet i mål med denIkke jeg heller! Men kan gjerne vokse fra mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag og søndags godt..
Samme gjør mannenhan nekter!
Så her må jeg i ilden hver gang!
De var så ufattelig slitne og sure i bilen på vei hjem, så de har garantert koset seg!!![]()
Det var den lørdagen liksom![]()
Jeg og... men nå våknet snuppis igjenJeg burde starte nå
Nei, han finnes ikke skeptisk desverre![]()
Hadde vært kjekt om det gikk på plass i skapetDen går ingen plass så kos deg i sofaen du![]()
Ja, ikke langt unna. Det har gått fort!!Hei Sara! Så tickeren din nå. Så gøy at du er nesten halvveis i svangerskapet![]()
Lørdagsgodt er noe jeg aldri kommer til å vokse fra meg![]()
Digg d da! Jegergryta er min favoritt![]()