Skravletråd august

Det er jo det, så jeg har veldig lyst å ta med ungene til min barndoms badestrand engang. Det er nemlig ved fjorden, så da får de bade i saltvann og det har de vel knapt gjort noen gang, hvilket er for dårlig for unger som bor på vestlandet
Ah Vestlandet :-) elsker det! Ja kom dere på stranda! Var helt magisk i dag.

Godt å få unna rester da! Så slipper man å kaste mat!

Ja, det er jo bra det. Det er enda flere karbonader igjen i pakken da, de får bli en dag om ikke så lenge, karbionadesmørbrød evt?

Ah Vestlandet :) elsker det! Ja kom dere på stranda! Var helt magisk i dag.

Ikke noe veldig magisk her, det var ikke sol nok til at dagen ble sånn veldig varm. Men fint hadde vi det. Selv om vannet var iiiiiskaldt da

I dag har jeg det fint.

Humøret er bra. mulig jm for hjemmefødsel er kontaktet for mer info, jeg som hadde nesten gitt opp å finne en, mannen søker en jobb han ikke regner med å få, men for å komme igang med jobbsøking, siden han kommer til å bli oppsagt, avdelingen nedlegges, så han er nok uten jobb innen babyen kommer, derav godt å komme igang med å søke nytt, Vi har vært på stranda iskaldt men ungene fikk da kost seg i vannet, Og bittelillesøster sparket endelig så hadt inni magen i morges at det kunne kjennes på utsiden, så mannen fikk kjenne henne!
Åååå, det er jo så artig når man kan kjenne utenpå!! Da kan man liksom endelig dele opplevelsen med mannen! Kjedelig med jobben hans da..:( Får håpe han får jobb fort! Hvordan er utsiktene?
Hehe, ja ungene koser seg som regel selv om vannet er kaldt;)

God kveld! Mannen er ute, baby sover og jeg har smågodt i skålen :D

Back
Topp