Hehe...ikke sant!?Ja, søren så fort en dag kan gå..når man egentlig ikke har gjort noenting![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...ikke sant!?Ja, søren så fort en dag kan gå..når man egentlig ikke har gjort noenting![]()
Ah VestlandetDet er jo det, så jeg har veldig lyst å ta med ungene til min barndoms badestrand engang. Det er nemlig ved fjorden, så da får de bade i saltvann og det har de vel knapt gjort noen gang, hvilket er for dårlig for unger som bor på vestlandet
Godt å få unna rester da! Så slipper man å kaste mat!
Han kjørte alt han hadde lov tilHihi, tivoli er jo alltid gøyble det karuseller på han?
Er bra det!Hehehe...
Må jo være ærlig vet du
Ah Vestlandetelsker det! Ja kom dere på stranda! Var helt magisk i dag.
Mor var ihvertfall mer nervøs enn hanHøres ut som frøkna min![]()
Er vel helt vanlig etter de første 1-2 ukene at de blir mer uroligJavisst.. Til nå har han jo bare sovet, så jeg har fått gjort ganske mye i heimen.. Men igår og idag
Hjelpes.. Luft i magen![]()
Jeg ogJeg er her for å skravle nå!
Åååå, det er jo så artig når man kan kjenne utenpå!! Da kan man liksom endelig dele opplevelsen med mannen! Kjedelig med jobben hans da..I dag har jeg det fint.
Humøret er bra. mulig jm for hjemmefødsel er kontaktet for mer info, jeg som hadde nesten gitt opp å finne en, mannen søker en jobb han ikke regner med å få, men for å komme igang med jobbsøking, siden han kommer til å bli oppsagt, avdelingen nedlegges, så han er nok uten jobb innen babyen kommer, derav godt å komme igang med å søke nytt, Vi har vært på stranda iskaldt men ungene fikk da kost seg i vannet, Og bittelillesøster sparket endelig så hadt inni magen i morges at det kunne kjennes på utsiden, så mannen fikk kjenne henne!
Jepp, hatt det fantastiskVirkelig kosa dere i dag ser jeg![]()
Er vel helt vanlig etter de første 1-2 ukene at de blir mer urolig
Håper det går seg til!
Får jobbe litt sammenSamme her![]()
Vært helt toppÅåå, misunneliiighaha!
Høres ut som en super dag![]()
Dit har mannen lyst til å dra til i høstPuerto Rico, Gran Canaria![]()
Han kjørte alt han hadde lov til![]()
Hehe...ikke sant!?![]()
Ja, helt greiBra plass det![]()