Rart at de velger å holde seg vekke...Ja, absolutt! Men at de ikke forstår d selv, tenker jeg. Faren til mannen bor nærmest oss, en liten time unna. Han er faktisk aldri her!
Ja, d var en sen episode gitt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rart at de velger å holde seg vekke...Ja, absolutt! Men at de ikke forstår d selv, tenker jeg. Faren til mannen bor nærmest oss, en liten time unna. Han er faktisk aldri her!
Ja, d var en sen episode gitt.
Blir sikkert ikke så mange ganger til før høsten sniker seg innpå oss!
Stakkars lille, er vondt det derGod morgen! Mini har hatt sin første natt hvor han har holdt meg våken.. Så vi står opp først nåluftimagen.com
Så lenge du klarer 2222 til på slutten av måneden er vel ikke plasseringen sp veldig viktigOjda, har ramla ned på 12plass![]()
Så lenge du klarer 2222 til på slutten av måneden er vel ikke plasseringen sp veldig viktig
Stakkars lille, er vondt det der![]()
Aner ikke hvilken plass jeg ligger på fra gang til gang jegser bare på innlegg.
Så kjedlig !God morgen! Mini har hatt sin første natt hvor han har holdt meg våken.. Så vi står opp først nåluftimagen.com
Auau da er det godt å ligge litt lenge. Gammel er mini?
Så kjedlig !
Det er også mye igjen av månedenNei, er jo ikke det.. Men enda langt igjen til 2222![]()
Prøvd sukker vann?Ja, virka ikke mye godtligger og vrir seg litt enda, men virker mye bedre enn inatt!
![]()
Prøvd sukker vann?
Pleier å være veldig effektivt her i huset
Det er også mye igjen av måneden
Koke opp vann.Nei, har ikke testa det.. Blande vann og sukker?![]()
Tja, vi skal gi egentlig på stranda, men sola glimrer med sitt fravær den var her litt før, men da var mannen og svigermor på shopping. Nå spiser vi, så ser vi hva det blir.Absoluttplaner for dagen ?
Koke opp vann.
1 ss sukker pr. dl med vann.
Gi 2 ml ved magevondt
Kan oppbevares opptil 2 døgn i kjøleskapet
Takkar! Good to know![]()
På siden til ammehjelpen står det 1 ss sukker om jeg ikke husker helt feil.En strøken spiseskje sykker fikk jeg beskjed om forresten![]()