Skravletråd august

Jeg er for utålmodig til å lage omelett, blir bare alltid eggerøre uansett. :rolleyes:
Selv med Disneyfilm i bakgrunnen? :-) jeg sukka høyt når det pep når den var ferdig for da måtte jeg gå å ordne den! :P

Må ta en liten skravlepause og ordne meg selv og frokost, før jeg skal treffe ei venninne. Snakkes senere!

God morgen!

En riktig god morgen. Lillesøster i magen har til nå bare kilt meg, ikke sparket skikkelig. Jeg har morkaken forran så mulig hun sparket i den.

Men i dag har mannen fått kjenne henne sparke, ja!
God morgen:D
Så herlig med spark!

God morgen!

En riktig god morgen. Lillesøster i magen har til nå bare kilt meg, ikke sparket skikkelig. Jeg har morkaken forran så mulig hun sparket i den.

Men i dag har mannen fått kjenne henne sparke, ja!
Så hærlig :D jeg hadde også morkaken foran

God morgen :D her skal jeg slappe av litt til før jeg må ta siste rest med rydding :p får jo gjester i morgen :p :D

Mine foreldre, og mannens mor, bor 50 mil unna oss, hver sin vei. Hadde de bodd nærmere hadde vi kok hatt barnevakt oftere, men har ikke hatt noe behov heller i grunn. Kino blir to ganger i året på bare oss to, og d er greit d syns jeg :)
Det er jo et stykke unna.

Har litt blandede følelser rundt denne IKM'n (om det er EL på vei, skyggestreker jeg har hatt siste uken).. Terminen er da 9.-10. mai og 9. mai neste år er det ett år siden bestefar døde..

Back
Topp