God morgen
full gang med baking her ! 1 kaka i ovnen nå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selv med Disneyfilm i bakgrunnen?Jeg er for utålmodig til å lage omelett, blir bare alltid eggerøre uansett.![]()
Kanskje jeg skal prøve det neste gang!Selv med Disneyfilm i bakgrunnen?jeg sukka høyt når det pep når den var ferdig for da måtte jeg gå å ordne den!
![]()
God morgen, alle sammenHåper alle har sovet godt!
God morgen jenterGudd mårning, damer!
Soooooool i dag også, for en lykke!
Jeg skal til storbyen i dag, så passer perfekt med sol og sommervær da vi har sosiale planer.
Angrer litt på det siste glasset hvitvin i går, men var veldig koselig også da.
Hva er deres planer da?
God morgenGod morgen!
En riktig god morgen. Lillesøster i magen har til nå bare kilt meg, ikke sparket skikkelig. Jeg har morkaken forran så mulig hun sparket i den.
Men i dag har mannen fått kjenne henne sparke, ja!
Så hærligGod morgen!
En riktig god morgen. Lillesøster i magen har til nå bare kilt meg, ikke sparket skikkelig. Jeg har morkaken forran så mulig hun sparket i den.
Men i dag har mannen fått kjenne henne sparke, ja!
Det blir det nok, jaJa blir nok å holde fingra i når høsten kommer! Blir godt med permisjon?![]()
God morgen
Så herlig med spark!
Så hærligjeg hadde også morkaken foran
AbsoluttDet er en herlig start på dagen det ja
Så koselig med gjester ! Her er jeg i full gang med bakingGod morgenher skal jeg slappe av litt til før jeg må ta siste rest med rydding
får jo gjester i morgen
![]()
![]()
Nam
Pleie syke barn og mann. Så blir det rydding i huset, som vanlig... Har spurt mannen om vi skal få oss hushjelp og det var han helt med påHva skal dere i dag?
Det er jo et stykke unna.Mine foreldre, og mannens mor, bor 50 mil unna oss, hver sin vei. Hadde de bodd nærmere hadde vi kok hatt barnevakt oftere, men har ikke hatt noe behov heller i grunn. Kino blir to ganger i året på bare oss to, og d er greit d syns jeg![]()
Ikke sant.. Der hender jeg legger meg før, men da våkner jeg flere ganger før han legger seg..Skjønner deg godt! Sovner aldri godt selv før mannen kommer og legger seg.
Lager nesten alltid eggerøre siden det går fortere så dette var veldig godt i forhold!![]()
Det er jo et stykke unna.