Det gjør du nokDet skal jeg nokklare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør du nokDet skal jeg nokklare
Det er garantert flere enn megGodt deter noen som gjør det![]()
JaaÅååh, hvitløksbaguetter♥♥
Var veldig godtNammis det!
Så bra![]()
Fikk nøkkelen istad ! Gleder meg til å pynte i morgen !så koseligfår besøk av min og mannen sin side av familien på søndag og i morgen skal vi ut å kose oss tenkte jeg
![]()
Det duger innimellomHer ble det frossen pizza til middagså sliten i dag så sønnen min fikk velge! Skal piske mannen avgårde for å handle litt snacks etterpå
![]()
Veldig artig når de er såpass unge jaEldste pleier å reise til oldeforeldrene med buss alene, så han setter veldig stor pris på at de er "unge" og spreke![]()
Fullt hus selv om mannen er borteÅåh, det hørtes kjempegodt ut! Her blir det hjemmelaget tacopizza så snart junior sovner..![]()
Er fiskeenke i kveld, og hjemme med mini, junior og bonusdøtrene. Mine to eldste er hos en kompis og hos pappaen sin.
Får håpe det blir litt mer liv her slik at du klarer detBurde greie 1000 i daghar 902 nå !
Ingen store planer, neiAndre som har tenkt til å følge med på norske masterchef når den begynner 31. august?
Ja er det stille i dag ?Får håpe det blir litt mer liv her slik at du klarer det
Jeg vurderte seriøst å prøve å melde meg på denne gang, men så var det dette med permisjon og vil da ikke være borte fra lille U...Ingen store planer, nei
Men du vet...jeg og matlaging*rister på hode*
Ja det er jo typisk
Resten av året er det helt dødt liksom![]()
Har vært det syns jeg.Ja er det stille i dag ?
Jeg kommer nok til å følge medAndre som har tenkt til å følge med på norske masterchef når den begynner 31. august?
Ja det kan jo være derforHar vært det syns jeg.
Flok har vel vært opptatt med andre ting, og så er det vel også akkurat nå barneleggetid
Det kan du klareBurde greie 1000 i daghar 902 nå !
Hadde nok vært perfekt for degJeg vurderte seriøst å prøve å melde meg på denne gang, men så var det dette med permisjon og vil da ikke være borte fra lille U...
Er derfor veldig nysgjerrig på hvilke oppgaver de får