Har ikke blitt mer søvn nei.God morgenble det mer søvn på deg? Eller måtte du stå opp så tidlig?
Vekkeklokken til mannen ringte kl 6 og like etterpå spratt frøkna opp og dermed hadde vi det gårnde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke blitt mer søvn nei.God morgenble det mer søvn på deg? Eller måtte du stå opp så tidlig?
Lett å tenke oul når man hører ul! Gjør det selv jeg!Surrehodet meg, jeg tenkte OUL...
12+4 er nok litt tidlig til å se noe, ja.
Dersom det er noen trøst, men første var det enset symptomene jeg hadde var at jeg etter hvert kjente spark og magen kom i veien..
God morgenGod morgen damerligger i senga trøtt som bare det og har lillebror i armkroken
venter vel helst bare på at han skal sovne slik at jeg kan dusje og gå løs på klesvaska Haha
Deres planer i dag da?
Det var fantastiskDet må være deilig![]()
Nei, ikke i begynnelsen, men da var han yngre og mange kg lettere.Haha, huffda
Har han alltid sborka så mye da?![]()
Høres jo veldig behagelig ut med en rolig start på dagenDet er ekstremt sjeldent vi våkner til hyl og skrik, som regel litt sutring og intens sutting på kaninen som ikke inneholder melk
Fordelen med liten glad-glad er at da får hu mor tid til å våkne og gått på do før amming
Aldri laget hjemmelaget før jegBruker den noen ganger vi også, men nå som jeg er i permisjon og har litt mer tid blir det som regel hjemmelaget
Hoho...morsomt for oss andre daTeite autocorrect!
Nei, ikke i begynnelsen, men da var han yngre og mange kg lettere.
Aldri laget hjemmelaget før jeg
Er liksom mange ting jeg lager før det![]()
Helt etter planenOg DER var det ammetid!![]()
Litt deilig å rydde også, egentlig.Jajja, tåler det![]()
God morgenGod morgen folkens! Straks i dusjen jeg, og gjøre meg klar til ul! Deres plan idag?
HuffEr en sak som gjør meg så sint !! Tror innerste inne at den gjør meg lei meg, men orker ikke brytes ned igjennok med å nettopp å ha mistet. Ja... Men med adrenalin i kroppen så går det ikke. Dette påvirker min ME-syke
Er vel ikke akkurat for tidlig neiJa, på tide altså!![]()
Shit!Nei, altså.. Det syns ikke jeg!Får han barn like tidlig som meg, er jeg bestemor i en alder av 34/35 år
![]()
Masse lykke tilHar en liten knapp på gutt, men veldig usikker.
Tviler på de kan se det idag, for er bare 12+4. Ville bare sjekke at alt er ok, pga lite symptomer osv, før vi gjør det offentlig.![]()
God morgen
Her er det planleggingsdag på SFO så jeg har eldstemann hjemme. Skal trene, dusje, vaske opp og til byen![]()