Skravletråd august

God morgen:) ble det mer søvn på deg? Eller måtte du stå opp så tidlig?
Har ikke blitt mer søvn nei.
Vekkeklokken til mannen ringte kl 6 og like etterpå spratt frøkna opp og dermed hadde vi det gårnde

Surrehodet meg, jeg tenkte OUL...
12+4 er nok litt tidlig til å se noe, ja.

Dersom det er noen trøst, men første var det enset symptomene jeg hadde var at jeg etter hvert kjente spark og magen kom i veien..
Lett å tenke oul når man hører ul! Gjør det selv jeg! :P
Hehe, ja, de sier jo at det er like normalt med lite symptomer som mrd mye. Men greit å få sjekka iallefall. Har ikke doppler eller noe heller, så eneste "bevis" jeg har på graviditeten, er testen jeg tok for 2 mnd siden! :P skal bli veldig godt å bli ferdig idag!

God morgen damer :) ligger i senga trøtt som bare det og har lillebror i armkroken :) venter vel helst bare på at han skal sovne slik at jeg kan dusje og gå løs på klesvaska Haha

Deres planer i dag da?
God morgen :)
Her skal vi fortsette på soverommet. Må få inn grindsengen, nattbordene og litt klær. Blir klesvask og en tur ut i solen:)

Er en sak som gjør meg så sint !! Tror innerste inne at den gjør meg lei meg, men orker ikke brytes ned igjen :( nok med å nettopp å ha mistet. Ja... Men med adrenalin i kroppen så går det ikke. Dette påvirker min ME-syke
Huff :( Føler med deg! Det er ikke lett

Back
Topp