Deilig å "vite" når man må oppHer får jeg nesten sjokk hvis jeg må opp i løpet av natten.
Hehe! Her blir det vel 1-2 ganger på en natt..alt etter hvor tidlig jeg legger meg selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig å "vite" når man må oppHer får jeg nesten sjokk hvis jeg må opp i løpet av natten.
Har vært forbanna i det siste, da det er noen som ønsker oss vondt ... Kjemper alt for jenta mi, og vi synes det er mer viktig at hun får søsken enn vi babySå bra! Uff, kan ikke forestille meg hvordan det er. Håper dere får den hjelpa dere trenger til å få spiren til å klore seg fast i ni mnd! ❤
Skjønner det veldig godtNå har jeg flyttet inn igjen på soverommetskal si det er mye bedre å ligge i sengen enn på en madrass på gulvet
Ikke sant! Som ikke har den ekle metalliske ettersmak. Lurer ikke meg!Har aldri røykt, så det vet jeg ikke. Kan ikke noen finne opp en sjokolade som smaker godt uten kalorier?
God nattGod natt damer![]()
Slenger meg på den derVar det meg eller deg du beskrev nå
Hater at jeg legger på meg så himla lett!!
God nattNei, nå gir jeg opp mer innlegg i dag.
God natt, damer!
Nå har jeg flyttet inn igjen på soverommetskal si det er mye bedre å ligge i sengen enn på en madrass på gulvet
OHar vært forbanna i det siste, da det er noen som ønsker oss vondt ... Kjemper alt for jenta mi, og vi synes det er mer viktig at hun får søsken enn vi babyvi er jo Babysyke, men tørr ikke prøve mer ... På en stund. Livredde begge 2
tusen takk
driver å mailer med han Martin på Jessheim nå. Men er ikke vits å komme inn enda, da prøvene må tas 7-8 uker etter ett endt svangerskap
Joda, kjempefort! Jeg skal på ferieTja.. Trenger ikke å gå så altfor fort!
Jeg trenger tid til å planlegge navnefest![]()
Er ikke så ille det daHehe! Her blir det vel 1-2 ganger på en natt..alt etter hvor tidlig jeg legger meg selv![]()
Joda, kjempefort! Jeg skal på ferie
Neida, vi kan ta det i tempoet du ønsker![]()
Sender deg en god klem!Har vært forbanna i det siste, da det er noen som ønsker oss vondt ... Kjemper alt for jenta mi, og vi synes det er mer viktig at hun får søsken enn vi babyvi er jo Babysyke, men tørr ikke prøve mer ... På en stund. Livredde begge 2
tusen takk
driver å mailer med han Martin på Jessheim nå. Men er ikke vits å komme inn enda, da prøvene må tas 7-8 uker etter ett endt svangerskap
Ikke meg heller... men det burde jo være muligIkke sant! Som ikke har den ekle metalliske ettersmak. Lurer ikke meg!![]()
Satser på detdet tok iallefall mye mindre plass enn hva jeg hadde forventet
Er ikke så ille det daAlt vel med dere? Trives som mor?
Jepp, det tror jeg også. Blir litt konspiratorisk, men kan jo begynne å lure på hvorfor det ikke eksisterer enda.Ikke meg heller... men det burde jo være mulig