Skravletråd august

Å det går seg nok til. Var sånn her lenge og, men jeg hadde melk de første månedene så slapp flaskemaset i begynnelsen! Har du flaskevarmer? Hørt at det er gull til natteflaskene men ikke brukt det:-)

Har drevet med pumping og gitt morsmelk i seks uker. Nettopp gitt det opp da å bruke 8-9 timer i døgnet på pumping ikke er mulig slik situasjonen er. Men holdt ut så lenge jeg klarte. Pådratt meg en heftig brystbetennelse også, så da tok jeg valget og fikk tabletter for å stoppe melka samtidig som jeg behandles for betennelsen.

Lille var for sugesvak og klarte ikke ta pupp den første mnd. og nå skjønner hun ikke hva pupp er. Og flaske fungerer egentlig greit :p først nå vi er begynt med mme npr jeg lenger ikke pumper. Har ikke slik, men må jo uansett blande mme pulver i etter vannet er over 40grader, og mikroen varmer jo på 20sekunder så det går vel like fort da kanskje?:p
Mest tungt er det å være våken for å faktisk mate henne. Måtte sitte oppe og ikke sovne av :p er så lite nattemenneske :p

God kveld, jenter :) fortsatt noen våkne? Har brukt kvelden på å lage et bryllupskort jeg skulle laget for lenge siden :P

Jippi nå kan eg jubla å smila från topp till tå. Snakket med en kjekkt polisman i kastrup idag. Som gav meg svaret att noen hade funnet våra pass og levert in hos polisen og send vidare till ambassad :) . Så nå er de i trygga hænder. Takk till den GODE SNÆLLE som har funnet de å levert de in :)
Så utrolig bra:)

Satser på det!
Gøy å ommøblere, og så får man gjort så nøye rent! :p
Har gått en lang tur i skogen, fått unna litt husarbeid og ellers bare slappa av. Lada opp til helga! :D
Ja og jeg ble så fornøyd :) vi fant ut at vi fortsatt skal bo her. Bare lage sovealkove og litt sånn forskjellig :) vil ikke flytte unna familien min enda ... For vi må flytte unna pga priser .. Så herlig :D

Bestilte produkter fra princess og hente i butikk men tok ikke 24 timer så vurderer å finne det i butikk selv :p

Ja og jeg ble så fornøyd :) vi fant ut at vi fortsatt skal bo her. Bare lage sovealkove og litt sånn forskjellig :) vil ikke flytte unna familien min enda ... For vi må flytte unna pga priser .. Så herlig :D
Så deilig! Er så god følelse når alt faller på plass!

Jippi nå kan eg jubla å smila från topp till tå. Snakket med en kjekkt polisman i kastrup idag. Som gav meg svaret att noen hade funnet våra pass og levert in hos polisen og send vidare till ambassad :-) . Så nå er de i trygga hænder. Takk till den GODE SNÆLLE som har funnet de å levert de in :-)
Herlig med ærlige mennesker :)

Så deilig! Er så god følelse når alt faller på plass!
Ja ! Mangler bare ett til barn da er mitt liv komplett ❤️ andre ting går ikke an å endre. Som min helse, men gjør det beste ut av det :)

Ja, har d. Har ligget på verandaen med minste, mens eldste og mannen har vaska plaskebassenget.

Enn du?
Så deilig å se på andre jobbe! Det er min favorittsyssel! :D
Idag har vært nok en rolig og bedagelig dag. Fått sendt kontonr mitt til lånekassa, betalt litt regninger og bretta et lass med klær. Så trenger jeg ikke gjøre noe særlig i helga! :P

Jippi nå kan eg jubla å smila från topp till tå. Snakket med en kjekkt polisman i kastrup idag. Som gav meg svaret att noen hade funnet våra pass og levert in hos polisen og send vidare till ambassad :-) . Så nå er de i trygga hænder. Takk till den GODE SNÆLLE som har funnet de å levert de in :-)
Åh, for en lettelse! !

Ja ! Mangler bare ett til barn da er mitt liv komplett ❤️ andre ting går ikke an å endre. Som min helse, men gjør det beste ut av det :)
Kan ikke gjøre mer enn det! Nå har ikke jeg fått med meg hele historien din, men et barn til er vel ikke helt utenfor rekkevidde?

Back
Topp