Har aldri vært noe glad i det, og det toppet seg når jeg gikk med lille U, da brakk jeg meg av bare lukten av det og gjør det nesten fremdelesLiker du ikke laks ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri vært noe glad i det, og det toppet seg når jeg gikk med lille U, da brakk jeg meg av bare lukten av det og gjør det nesten fremdelesLiker du ikke laks ?![]()
HihiTror ikke jeg skal...eller..
Har visst ikke helt tatt stilling til det enda, nettopp komt hjem fra besøk![]()
Tatt seg opp?Virker ikke sånn nå![]()
Så kjedlig daHar aldri vært noe glad i det, og det toppet seg når jeg gikk med lille U, da brakk jeg meg av bare lukten av det og gjør det nesten fremdeles
4-5 timer er mer normalen her også ja. DessverrePleier ikke å få det jeg heller.
Ligger som regel på en 4-5 timer
Så bra dasånn er det her å
Håper hun blir fornøydMi er 5 mnd og en uke. Får vel setet når hun er rundt 6 mnd, så får vi se hva hun syns da![]()
Det springer ikke fra degOk, jeg er sulten, trøtt og tørst men ligger på sofaen helt apatisk. Sønnen har fått middagen sin og jeg burde virkelig vaske kjøkkenet. Men nei. Tror ikke det.
Jeg har den alltid med ! I smokkesnor som jeg fester på bilsete. Ellers må jeg stoppe sikkert 5 ganger bare til bynHehehar med meg smokk sånn i nødstilfeller da
fikk ikke bruk for den denne gang..
Da må du gå for en tidlig kveldHmm..nei ikke idag faktisk![]()
Jeg prøverDa får du ta det igjen i kveld![]()
Det er deilig med sånne netterEr dessverre jeg også.
Var heldig i natt da, da fikk jeg hele 6,5 timer![]()
Min eldste er 18...Min eldste begynner i 4.klassedet slo meg her om dagen at han blir 18 om 9 år
![]()
Rekker en del før neste oppdatering daJeg prøver![]()
Skjønner ikke at det er muligLiker du ikke laks ?![]()
Laks er så godt !Skjønner ikke at det er mulig
Ikke jeg heller!Skjønner ikke at det er mulig