Ja vi er nok mange som må det... ser frem til jeg slutter å lekke, det er så mye bedre å sove uten bh![]()
Derfor takler jeg ikke ammebh med spiler i
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vi er nok mange som må det... ser frem til jeg slutter å lekke, det er så mye bedre å sove uten bh![]()
Haha, ha, har ofte bekymra meg for de brune nonstoppene når vi lager pepperkakehus faktisk! Men så har jeg tenkt at den koser seg, og er kamuflasjenonstop. Kanskje nonstoppene har en egen bok ala "find waldo".Æsj! Jeg skal ikke spise egg på en stund!
Og nonstop da, stakkars. Alltid noen som føler seg mindre elsket enn andre. Selv på pepperkaka. Brune non stop på brun kake liksom... Blir liggende igjen i en fargerik verden.
Æsj! Jeg skal ikke spise egg på en stund!
Og nonstop da, stakkars. Alltid noen som føler seg mindre elsket enn andre. Selv på pepperkaka. Brune non stop på brun kake liksom... Blir liggende igjen i en fargerik verden.
Kanskje ikke så rart at jentungen bruker en halvtime på å pusse tenna.![]()
Ja hvor Waldo er de Nonnisene med sånn skar på siden, stakkar!Haha, ha, har ofte bekymra meg for de brune nonstoppene når vi lager pepperkakehus faktisk! Men så har jeg tenkt at den koser seg, og er kamuflasjenonstop. Kanskje nonstoppene har en egen bok ala "find waldo".
Hvorfor er det to tråder? Blir spinnvill av å hoppe frem og tilbake men må jo få med meg alt![]()
Godt med bifBiff![]()
Derfor takler jeg ikke ammebh med spiler imå ha en jeg kan sove med.. Den fra bravado er super
![]()
De med skar på siden, er de som gjerne er litt lette på tråden, har jeg tenkt. Litt for dyp kløft.Ja hvor Waldo er de Nonnisene med sånn skar på siden, stakkar!
Fikk lyst på non stop i sånn gul pose med de søte fargene i...![]()
NeiHaha, så festlig
Var han sinnatroll??
Er nok for å luke ut de svakeste.Hvorfor er det to tråder? Blir spinnvill av å hoppe frem og tilbake men må jo få med meg alt![]()
Det klarer deEr nok for å luke ut de svakeste.![]()
Å de har gnidd mye innat de andre nonnisene så egentlig er de litt sånn slutty nonnis!De med skar på siden, er de som gjerne er litt lette på tråden, har jeg tenkt. Litt for dyp kløft.
Haha ja ikke sant!Bare for å gjøre det vanskelig![]()
Ja, kan ikke tenke meg noe annet! Synes mer synd på den nonnisen som er hel, men omringa av slutty nonnis. Må være litt traumatisk!Det klarer de
Å de har gnidd mye innat de andre nonnisene så egentlig er de litt sånn slutty nonnis!
Jeg har spiler i ammebhen.De anbefaler vel ikke å bruke bh med spiler i når man ammer heller. Selv om jeg hater bh uten spiler og så har jeg bare en amme bh så hender jeg har vanlig bh på meg og der er det spiler. Må få kjøpt med flere amme bh jeg..
Jeg er svakEr nok for å luke ut de svakeste.![]()
Horny nonnis liksom!Ja, kan ikke tenke meg noe annet! Synes mer synd på den nonnisen som er hel, men omringa av slutty nonnis. Må være litt traumatisk!
Jeg har spiler i ammebhen.
Jeg og har lest at det ikke anbefales, men det har gått fint å bruke deJa man får kjøpt det, men jeg har lest at de ikke anbefalerdet betyr jo ikke at man ikke kan bruke det
![]()
Syns du klarer deg veldig godt jeg!Jeg er svak![]()