Skravletråd august

Æsj! Jeg skal ikke spise egg på en stund!

Og nonstop da, stakkars. Alltid noen som føler seg mindre elsket enn andre. Selv på pepperkaka. Brune non stop på brun kake liksom... Blir liggende igjen i en fargerik verden.
Haha, ha, har ofte bekymra meg for de brune nonstoppene når vi lager pepperkakehus faktisk! Men så har jeg tenkt at den koser seg, og er kamuflasjenonstop. Kanskje nonstoppene har en egen bok ala "find waldo".

Æsj! Jeg skal ikke spise egg på en stund!

Og nonstop da, stakkars. Alltid noen som føler seg mindre elsket enn andre. Selv på pepperkaka. Brune non stop på brun kake liksom... Blir liggende igjen i en fargerik verden.

Haha, jeg må le litt :p

Haha, ha, har ofte bekymra meg for de brune nonstoppene når vi lager pepperkakehus faktisk! Men så har jeg tenkt at den koser seg, og er kamuflasjenonstop. Kanskje nonstoppene har en egen bok ala "find waldo".
Ja hvor Waldo er de Nonnisene med sånn skar på siden, stakkar!

Fikk lyst på non stop i sånn gul pose med de søte fargene i... :rolleyes:

Derfor takler jeg ikke ammebh med spiler i :o må ha en jeg kan sove med.. Den fra bravado er super :D

De anbefaler vel ikke å bruke bh med spiler i når man ammer heller. Selv om jeg hater bh uten spiler og så har jeg bare en amme bh så hender jeg har vanlig bh på meg og der er det spiler. Må få kjøpt med flere amme bh jeg..

Ja hvor Waldo er de Nonnisene med sånn skar på siden, stakkar!

Fikk lyst på non stop i sånn gul pose med de søte fargene i... :rolleyes:
De med skar på siden, er de som gjerne er litt lette på tråden, har jeg tenkt. Litt for dyp kløft.

Da er man på plass i seng med tv2sumo på skjermen :) hva gjør dere? :)

Det klarer de :P

Å de har gnidd mye innat de andre nonnisene så egentlig er de litt sånn slutty nonnis!
Ja, kan ikke tenke meg noe annet! Synes mer synd på den nonnisen som er hel, men omringa av slutty nonnis. Må være litt traumatisk!

De anbefaler vel ikke å bruke bh med spiler i når man ammer heller. Selv om jeg hater bh uten spiler og så har jeg bare en amme bh så hender jeg har vanlig bh på meg og der er det spiler. Må få kjøpt med flere amme bh jeg..
Jeg har spiler i ammebhen.

Ja, kan ikke tenke meg noe annet! Synes mer synd på den nonnisen som er hel, men omringa av slutty nonnis. Må være litt traumatisk!
Horny nonnis liksom!

Nææææj Christina ha rei i seng å sov nå! Ja vel. Natta :P

Back
Topp