Skravletråd august

Haha, nei, tror ikke det blir hver mnd på meg heller, for å si det sånn. Kommer til å få senebetennelse i fingrene av dette her. :p
Jeg heier på at du vinner den nederste veska!
Jeg tror Kengu eller Musemor går av med den! av en eller annen grunn :-)

Men jeg liker at du heier på meg for du er snill selv med nonstop og butikk kjøpte egg så det gir deg sikkert godt karma!

Er lov å gulpe på mamma når man er så liten og søt;)
Jeg våknet med våt seng i dag pga puppelekking:p tror jeg får begynne å sove med en sportsbh:rolleyes:

Det er det ;) egentlig så er det det greit om frøkna er uheldig og spyr på meg og :P sist hu spydde var i bilen te pappa, det var noe herk og da kan man og lure på hvordan det er mulig å få så store mengder mage innhold i en så liten kropp :P
Ja det er sjarmerende med alt som følger en gravid/nyfødt kropp :P må sove med bh jeg og, det er noe herk men jeg blir så seig av den melka :P

Det er det ;) egentlig så er det det greit om frøkna er uheldig og spyr på meg og :P sist hu spydde var i bilen te pappa, det var noe herk og da kan man og lure på hvordan det er mulig å få så store mengder mage innhold i en så liten kropp :P
Ja det er sjarmerende med alt som følger en gravid/nyfødt kropp :P må sove med bh jeg og, det er noe herk men jeg blir så seig av den melka :P

Må sove med bh på her og, gitt :p

Jeg tror Kengu eller Musemor går av med den! av en eller annen grunn :-)

Men jeg liker at du heier på meg for du er snill selv med nonstop og butikk kjøpte egg så det gir deg sikkert godt karma!
Haha! Blir veldig spennende iallefall! Uff, stakkars både nonstop og egg. Tenk å bade i sitt eget foster liksom. :(

Haha! Blir veldig spennende iallefall! Uff, stakkars både nonstop og egg. Tenk å bade i sitt eget foster liksom. :(
Æsj! Jeg skal ikke spise egg på en stund!

Og nonstop da, stakkars. Alltid noen som føler seg mindre elsket enn andre. Selv på pepperkaka. Brune non stop på brun kake liksom... Blir liggende igjen i en fargerik verden.

Hvorfor er det to tråder? Blir spinnvill av å hoppe frem og tilbake men må jo få med meg alt :P

Back
Topp