Ja, det er faktisk ganske viktig!!Må bare først![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er faktisk ganske viktig!!Må bare først![]()
Jeg tror Kengu eller Musemor går av med den! av en eller annen grunnHaha, nei, tror ikke det blir hver mnd på meg heller, for å si det sånn. Kommer til å få senebetennelse i fingrene av dette her.
Jeg heier på at du vinner den nederste veska!
Jepp, 300 meter unna sjøen![]()
Klær, utstyr, pynt til barnerommey
Er lov å gulpe på mamma når man er så liten og søt
Jeg våknet med våt seng i dag pga puppelekkingtror jeg får begynne å sove med en sportsbh
![]()
Det er detegentlig så er det det greit om frøkna er uheldig og spyr på meg og
sist hu spydde var i bilen te pappa, det var noe herk og da kan man og lure på hvordan det er mulig å få så store mengder mage innhold i en så liten kropp
![]()
Ja det er sjarmerende med alt som følger en gravid/nyfødt kroppmå sove med bh jeg og, det er noe herk men jeg blir så seig av den melka
![]()
Jepp!Å måtte bare?![]()
Haha! Blir veldig spennende iallefall! Uff, stakkars både nonstop og egg. Tenk å bade i sitt eget foster liksom.Jeg tror Kengu eller Musemor går av med den! av en eller annen grunn
Men jeg liker at du heier på meg for du er snill selv med nonstop og butikk kjøpte egg så det gir deg sikkert godt karma!
Jepp. Gjør det stadig vekk selv, spesielt rundt leggetid!Å måtte bare?![]()
God natt!Natta på meg.![]()
Jepp. Gjør det stadig vekk selv, spesielt rundt leggetid!![]()
Kanskje ikke så rart at jentungen bruker en halvtime på å pusse tenna.Typisk det![]()
Jeg la meg egentlig så tidlig i dag, men måtte bare veldig myeSer den
Er ofte at man må bare..![]()
Æsj! Jeg skal ikke spise egg på en stund!Haha! Blir veldig spennende iallefall! Uff, stakkars både nonstop og egg. Tenk å bade i sitt eget foster liksom.![]()
Ser den. Går det bra?
Må sove med bh på her og, gitt![]()