Får skravlet litt nå daIkke sant !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får skravlet litt nå daIkke sant !
Å ja. Såklart! Det vet jeg jo hva erForeldre og barn, et blad![]()
Hørtes ut som en god planKanskje litt kveldsmat
Ja, det gjør jeg![]()
Ikke alltid lett å vite når det brukes forkortelserÅ ja. Såklart! Det vet jeg jo hva er![]()
Knallbra jobba!!Jeg er så stolt av meg selv. I dag ble det 35 min løpetid!
Ja, jeg er detFornøyd?
Hehe, har noen fordeler og da med andre ordJeg er dyslektiker, ofte leser jeg det jeg tror skal stå der og overser slike ting dersom ordet ligner.
Hvorfor skal forresten den "lidelsen" ha et navn som er så forbaskede vanskelig å skrive![]()
Haha du satte akkurat ord på det jeg har tenkt så mange gangerJeg er dyslektiker, ofte leser jeg det jeg tror skal stå der og overser slike ting dersom ordet ligner.
Hvorfor skal forresten den "lidelsen" ha et navn som er så forbaskede vanskelig å skrive![]()
Er ikke sikker på om jeg vil kalle det en fordel akkurat...Hehe, har noen fordeler og da med andre ordHehe, ja det kan du så gjerne spørre om! Er et kronglete ord!
Uff stakkars degNei.. Har visst ikke nok testikler til å bruke mye penger på te..
Hehe, ja det er jo et poeng..Er ikke sikker på om jeg vil kalle det en fordel akkurat...
Tenk på alle de morsomme skriveleifen jeg går glipp av![]()
TakkKnallbra jobba!!
Jeg henger meg på jogginga bare jeg blir kvitt forkjølelsen!
Gleder meg til å seDet kan jeg nok få til![]()
Huff, leit å ha mangel på testiklerNei.. Har visst ikke nok testikler til å bruke mye penger på te..
Ja, jeg har det forferdelig..Uff stakkars deg
Vært en rolig dag her
Du driver med da?