Jo, men selv det blir kjedelig i lengdenDet samme gamle for deg er eksotisk for meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, men selv det blir kjedelig i lengdenDet samme gamle for deg er eksotisk for meg![]()
Det har ikke jeg hellerNesten ikke skravla idag, så tør nesten ikke sjekke!
Ja tar det dagen førJa, det må man nesten ta i siste liten![]()
Okey, jeg trodde du bodde der, ikke bare kom derfraBlir nok ikke før neste sommer at vi kommer oss nordover igjenMen kan jo alltids be noen stikke innom der for meg da. Evt ønske meg i julegave
![]()
Takk. Veldig gøy at det går fremoverSå flink du er![]()
Så utrolig deiligJepp, 300 meter unna sjøen![]()
Haha, du reagerte ikke i det hele tatt på at det stod testikler? Tror ikke du er helt frisk nei
Den feilen så jeg faktisk ikke før du påpekte den..
Heldiggris! Det er jo bare såå godt! Skal du ha noe på?Da skal jeg spise litt jordbær![]()
I dag fikk jeg endelig f & b i posten![]()
Ikke sant !Det er jo typisk da![]()
Testikler faktisk. HahahaSåpass ja! Jeg er nok ikke så pass til testikler at jeg føler jeg kan bru så mye på det da. Men den kommer vel i mindre poser??
Hva er det?I dag fikk jeg endelig f & b i posten![]()
Det smakte godt jaHørtes godt ut.![]()
Nei.. Har visst ikke nok testikler til å bruke mye penger på te..Testikler faktisk. Hahaha
Foreldre og barn, et bladHva er det?
Jeg er dyslektiker, ofte leser jeg det jeg tror skal stå der og overser slike ting dersom ordet ligner.Haha, du reagerte ikke i det hele tatt på at det stod testikler? Tror ikke du er helt frisk nei![]()

Ble vaniljekesam påHeldiggris! Det er jo bare såå godt! Skal du ha noe på?
Ja, det gjør jegAbbonnerer du?