Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vi hadde og pølsemiddag idagVi tar pølsemiddag i dag, forhåpentligvis med pannekaker til dessert![]()
Så utrolig trist og ikke minst ekkeltHei allesammen. Vad gjør dere på idag.?? Har precis vart i konstig med Kastrup polis och på Sola 3 dagen på rad. Ingen pas er funnet. Blir så lei meg att alla 4 passen er mistet/ stjålet.
Eller har eg komma meg ut en tur med Barnen och tvætta lite
Så deiligIdag skal det grilles!
God ettermiddagGod ettermiddaghatt en fin dag ?
Haha funket godt det! Han hadde en dårlig dag og trengte en del hjelp med print på morgenenLurt! Tihi, bare send ham et strengt blikk, så får han sikkert et sånt ekkelt sug i magen.![]()
Men hallo måkke kimse av torosuppaHer blir det god gammeldags tomatsuppe til middag.(nei, orka ikke butikken)
Det er første gang på lenge daHar vært veldig stille her idag![]()
Ekkelt ja veldigt. Uff tenker på att någon sitter og ser på våra pass liksom fy ækkelt kænslaSå utrolig trist og ikke minst ekkelt![]()
Noen må jo vinne også daJepp, tror nok og det![]()
Hva griller dere?Idag skal det grilles!
Det gjorde han jaSå artighan koser seg sikkert!
Ellers finnes det mye annet å sende de på ogsåGenialthåper jeg kan sende mine når de blir litt eldre
![]()
Her ble det ostesmørbrød i dagHer blir det god gammeldags tomatsuppe til middag.(nei, orka ikke butikken)
Hva driver du med da??![]()