Skravletråd august

Okei, da liker vel jeg den fastere :p
Kan jo bestille recliner i både ulike lengder og bredder da;)
Var ikke det vi fikk beskjed om i butikken. Bredde ja, men ikke lengde...
Uansett så var den vi prøvde forskjellig i fastheten fra resten av sofaen og det var vel det som ble mest feil. Det var de ikke på de andre vi har prøvd:)

Var ikke det vi fikk beskjed om i butikken. Bredde ja, men ikke lengde...
Uansett så var den vi prøvde forskjellig i fastheten fra resten av sofaen og det var vel det som ble mest feil. Det var de ikke på de andre vi har prøvd:)
Skjønner den. Da passer nok en av de andre typene bedre for dere :)
Uansett vil jeg bare anbefale modulsofa. Genialt at man kan designe den slik at den passer perfekt inn i stua. Blir nok bra hos dere også, når dere får bestemt dere ;)
Hvilken farge skal dere ha da?

Skapet jeg har frigjort et hadde jeg egentlig tenkt å selge fordi det ikke passet helt inn der hvor det stod. Men nå fant jeg en ny plass til det i stedet:)
Så praktisk da! Og hva skal du ha i det?

Skjønner den. Da passer nok en av de andre typene bedre for dere :)
Uansett vil jeg bare anbefale modulsofa. Genialt at man kan designe den slik at den passer perfekt inn i stua. Blir nok bra hos dere også, når dere får bestemt dere ;)
Hvilken farge skal dere ha da?

Modul er helt genialt:)
Tror jeg har bestemt meg nå, men skal bekreftes med samboer i kveld:)
Farge er vi ikke sikre på enda, skal gå godt gjennom stoffprøvene i butikken;) hehe

Så praktisk da! Og hva skal du ha i det?
Det har jeg ikke funnet ut enda:) men har en del bøker som jeg ikke har orordentlig plass til i bokylla, så kanskje flytta bøkene inn der tenkte jeg. Og så kanskje ha lys og duker og sånt i den andre delen av skapet. Skalet har altså to dører, med separate rom med hyller i:)

Ukonsentrert og totalt fraværende motivasjon. Trøtt og sliten. Ikke sånn sovetrøtt, bare trøtt og sliten. Sulten egentlig. Lyst hjem og lage middag.

Modul er helt genialt:)
Tror jeg har bestemt meg nå, men skal bekreftes med samboer i kveld:)
Farge er vi ikke sikre på enda, skal gå godt gjennom stoffprøvene i butikken;) hehe
Så bra, håper dere blir enig også :)
Ja, det var utrolig mange farger man kunne velge mellom. Vi hadde bestemt farge på forhånd, men var jammen ulike da også :p

Ukonsentrert og totalt fraværende motivasjon. Trøtt og sliten. Ikke sånn sovetrøtt, bare trøtt og sliten. Sulten egentlig. Lyst hjem og lage middag.
Håper du får slappet av litt når du kommer hjem :)
Lenge igjen på jobb da?

Koteletter i brun saus, poteter og grønnsaker. Men mannen jobber overtid, så blir nok ikke før i sekstiden. Og jeg som er sulten nå! :P
Jeg er også sulten nå :eek:
Klarer ikke holde meg i 2 timer til.
Kanskje prøvesteke meg ei pannekake da:p

Håper du får slappet av litt når du kommer hjem :)
Lenge igjen på jobb da?
Gir meg om en halvtime. Må levere posten, handle middag, hente unger, lage middag, men mannen kommer også hjem og spiser med oss.

Jeg blør dog jobbe litt i kveld..

Back
Topp