Jepp, ikke bare bare å kjøpe seg hus, tydeligvis.Da har dere litt å prioritere ja.
Må få ordna noe strømgreier her og, men ikke på langt nær så avansert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, ikke bare bare å kjøpe seg hus, tydeligvis.Da har dere litt å prioritere ja.
Må få ordna noe strømgreier her og, men ikke på langt nær så avansert.
Var ikke det vi fikk beskjed om i butikken. Bredde ja, men ikke lengde...Okei, da liker vel jeg den fastere
Kan jo bestille recliner i både ulike lengder og bredder da![]()
Skjønner den. Da passer nok en av de andre typene bedre for dereVar ikke det vi fikk beskjed om i butikken. Bredde ja, men ikke lengde...
Uansett så var den vi prøvde forskjellig i fastheten fra resten av sofaen og det var vel det som ble mest feil. Det var de ikke på de andre vi har prøvd![]()
Grattis med det!Hurra. Over 2222
Så praktisk da! Og hva skal du ha i det?Skapet jeg har frigjort et hadde jeg egentlig tenkt å selge fordi det ikke passet helt inn der hvor det stod. Men nå fant jeg en ny plass til det i stedet![]()
Skjønner den. Da passer nok en av de andre typene bedre for dere
Uansett vil jeg bare anbefale modulsofa. Genialt at man kan designe den slik at den passer perfekt inn i stua. Blir nok bra hos dere også, når dere får bestemt dere
Hvilken farge skal dere ha da?
Det har jeg ikke funnet ut endaSå praktisk da! Og hva skal du ha i det?
Koker poteter og gulrøtter og steker no seifilet. Der da?Hva er det til mat idag?
Åja, dere reiser med vogn?
Trives du ikke på jobben?Vet ikke om jeg er helt enig anngående jobb![]()
Stolt av degJa ikke sant jeg har det; )
Hva studerer du?Jeg sitter her å forbanner meg over studiene mine og den hersens lånekassen som ikke klarer å registrere studieplassen min til tross for 3 mailer fra skolen![]()
Ok! Er dere ofte i vogna da eller?Nei, har vogn stående på en campingplass i området![]()
Ok! Er dere ofte i vogna da eller?
Så bra, håper dere blir enig ogsåModul er helt genialt
Tror jeg har bestemt meg nå, men skal bekreftes med samboer i kveld
Farge er vi ikke sikre på enda, skal gå godt gjennom stoffprøvene i butikkenhehe
Håper du får slappet av litt når du kommer hjemUkonsentrert og totalt fraværende motivasjon. Trøtt og sliten. Ikke sånn sovetrøtt, bare trøtt og sliten. Sulten egentlig. Lyst hjem og lage middag.
Koteletter i brun saus, poteter og grønnsaker. Men mannen jobber overtid, så blir nok ikke før i sekstiden. Og jeg som er sulten nå!Koker poteter og gulrøtter og steker no seifilet. Der da?
Jeg er også sulten nåKoteletter i brun saus, poteter og grønnsaker. Men mannen jobber overtid, så blir nok ikke før i sekstiden. Og jeg som er sulten nå!![]()
Gir meg om en halvtime. Må levere posten, handle middag, hente unger, lage middag, men mannen kommer også hjem og spiser med oss.Håper du får slappet av litt når du kommer hjem
Lenge igjen på jobb da?