Skravletråd august

Men jeg skjønner at mange gjør det
Det gjør ikke jeg. Det kan jo være livsfarlig. Mannen har ofte kommet hjem og fortalt om skrekkhistorier. Ene hadde koblet så feil at de hadde dødd om de hadde tatt på vasken og komfyren samtidig. Skjønner ikke at folk tør å tulle med slikt

Det gjør ikke jeg. Det kan jo være livsfarlig. Mannen har ofte kommet hjem og fortalt om skrekkhistorier. Ene hadde koblet så feil at de hadde dødd om de hadde tatt på vasken og komfyren samtidig. Skjønner ikke at folk tør å tulle med slikt
skjønner du ikke det? Helt ærlig? Det er faktisk ikke alle som har penger til en elektriket

Rydda i skuffer og skap idag. Fått sortert og kasta såpass masse at jeg har frigjort nesten et helt skap:O fornøyd med meg selv:)
Så flink du er da:) deilig med en skikkelig opprydding innimellom

Samme her. Mange skrekkhistorier! Får helt vondt inni meg.

Skapet jeg har frigjort et hadde jeg egentlig tenkt å selge fordi det ikke passet helt inn der hvor det stod. Men nå fant jeg en ny plass til det i stedet:)

Så heldige! Vi fikk ikke igjen noe på skatten heller. :p
Vi må fikse barnerommet først og fremst. Flyttet hit i juni, og oppdagert nettopp at det ikke er lagt inn strøm på barnerommet!! Henger en strømboks der, men den er ikke kobla til noe. Så der må vi rive alle gipsveggene, legge strøm og pusse opp.
Så kommer bad/vaskerom i kjelleren. Der er det bare vegger og betong.
Og så må vi ta kjøkkenet.
Og så kan vi kjøpe sofa! :D
Da har dere litt å prioritere ja.

Må få ordna noe strømgreier her og, men ikke på langt nær så avansert.

Ok, ja det er vel greit å bytte ut litt:)
Syns det. Er deilif med noe som er vårt og som vi har valgt ut. Også er det digg med noe som er helt nytt og:D

Okei. Jeg synes vår recliner del er fast nok, men kan hende jeg liker den litt mykere :p
Sofaen faller i smak hos alle gjester også her ;)
Syntes den var for fast i forhold til resten:p
Resten av sofaen syns jeg var veldig god. Også syntes samboer at reclineren ble litt for kort til hans lange bein...hehe

Syntes den var for fast i forhold til resten:p
Resten av sofaen syns jeg var veldig god. Også syntes samboer at reclineren ble litt for kort til hans lange bein...hehe
Okei, da liker vel jeg den fastere :p
Kan jo bestille recliner i både ulike lengder og bredder da;)

Back
Topp