Vi har også litt tegnesakier derHar samlet alle spillene i den andre skjenken jegsammen med tegnesaker og sånt no
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har også litt tegnesakier derHar samlet alle spillene i den andre skjenken jegsammen med tegnesaker og sånt no
Tiltak! Men godt å få det gjort. Er ikke ferdig jeg heller men har fått gjort litt sånne ting litt etter litt nå i vår og sommer for å gjøre plass til babyenJa jeg vet. Har igjen loft å ett rom til å tømme ...
Det gjør ikke jeg. Det kan jo være livsfarlig. Mannen har ofte kommet hjem og fortalt om skrekkhistorier. Ene hadde koblet så feil at de hadde dødd om de hadde tatt på vasken og komfyren samtidig. Skjønner ikke at folk tør å tulle med sliktMen jeg skjønner at mange gjør det
Haha! SåpassOisann! Du er min helt!
Å gjøre det alene er nesten dødfødt, da blir man jo aldri ferdige!Nei, det er ikke vanskeligmen tar tid og mye lettere når man er to. Vi la reparasjonstapet sist og da leide vi faktisk inn folk
![]()
skjønner du ikke det? Helt ærlig? Det er faktisk ikke alle som har penger til en elektriketDet gjør ikke jeg. Det kan jo være livsfarlig. Mannen har ofte kommet hjem og fortalt om skrekkhistorier. Ene hadde koblet så feil at de hadde dødd om de hadde tatt på vasken og komfyren samtidig. Skjønner ikke at folk tør å tulle med slikt
Så flink du er daRydda i skuffer og skap idag. Fått sortert og kasta såpass masse at jeg har frigjort nesten et helt skap:O fornøyd med meg selv![]()
Samme her. Mange skrekkhistorier! Får helt vondt inni meg.Det gjør ikke jeg. Det kan jo være livsfarlig. Mannen har ofte kommet hjem og fortalt om skrekkhistorier. Ene hadde koblet så feil at de hadde dødd om de hadde tatt på vasken og komfyren samtidig. Skjønner ikke at folk tør å tulle med slikt
Det fortjener du nå!Haha! Såpassmå si meg rimelig fornøyd. Men kjenner på kroppen at jeg muligens har gått inn med litt for høy innsats. Men np skal jeg ta det med ro resten av dagen da
![]()
Ja, Syns jo egentlig detDet fortjener du nå!
Da har dere litt å prioritere ja.Så heldige! Vi fikk ikke igjen noe på skatten heller.![]()
Vi må fikse barnerommet først og fremst. Flyttet hit i juni, og oppdagert nettopp at det ikke er lagt inn strøm på barnerommet!! Henger en strømboks der, men den er ikke kobla til noe. Så der må vi rive alle gipsveggene, legge strøm og pusse opp.
Så kommer bad/vaskerom i kjelleren. Der er det bare vegger og betong.
Og så må vi ta kjøkkenet.
Og så kan vi kjøpe sofa!![]()
Syns det. Er deilif med noe som er vårt og som vi har valgt ut. Også er det digg med noe som er helt nytt ogOk, ja det er vel greit å bytte ut litt![]()
Klapp på skuldra* Får satse på bilstol du nå daHurra. Over 2222
Og perler. Som ikke har blitt brukt på ca to årVi har også litt tegnesakier der
Syntes den var for fast i forhold til restenOkei. Jeg synes vår recliner del er fast nok, men kan hende jeg liker den litt mykere
Sofaen faller i smak hos alle gjester også her![]()
Okei, da liker vel jeg den fastereSyntes den var for fast i forhold til resten![]()
Resten av sofaen syns jeg var veldig god. Også syntes samboer at reclineren ble litt for kort til hans lange bein...hehe
Hva er det til mat idag?Ja, Syns jo egentlig detskal lage middag da, men ikke no veldig tidkrevende
![]()