Skravletråd august

Deilig med noe nytt innimellom. Har aldri kjøpt noe nytt her bortsett fra kommodesaken på rommet til vesla, så jeg gleder meg virkelig til ny salong:D

Ser for meg de blir Easy her da. Digg å sitte i:D
Så deilig med noe nytt. Har dere fått eller kjøpt brukt før?

Lånekassen er treg:( hva skal du studere?
Ja nå er de det værtfall. De har alltid vært raske ellers etter man har fått søknaden ferdig behandlet osv men nå har jeg slitt med de I flere uker :o
Håper de får orden på det I dag :)

Jeg har 1 år igjen av allmenn linja ved nki slik at jeg kan gå videre med alderspsykiatri neste høst :)

Skulle også gjerne hatt ny sofa, men er liksom så mye annet som haster mer. :(
Hva er det dere trenger da? bruker skattepenger til å unne oss en sofa vi nå:)

Så deilig med noe nytt. Har dere fått eller kjøpt brukt før?
Alt vi har av møblet har vi fått av familie. Senga er samboers gamle så den har han vel kjøpt, og er neste på lista til å byttes ut :)

Rydda i skuffer og skap idag. Fått sortert og kasta såpass masse at jeg har frigjort nesten et helt skap:O fornøyd med meg selv:)

Hva er det dere trenger da? bruker skattepenger til å unne oss en sofa vi nå:)
Så heldige! Vi fikk ikke igjen noe på skatten heller. :p
Vi må fikse barnerommet først og fremst. Flyttet hit i juni, og oppdagert nettopp at det ikke er lagt inn strøm på barnerommet!! Henger en strømboks der, men den er ikke kobla til noe. Så der må vi rive alle gipsveggene, legge strøm og pusse opp.
Så kommer bad/vaskerom i kjelleren. Der er det bare vegger og betong.
Og så må vi ta kjøkkenet.
Og så kan vi kjøpe sofa! :D

Så heldige! Vi fikk ikke igjen noe på skatten heller. :p
Vi må fikse barnerommet først og fremst. Flyttet hit i juni, og oppdagert nettopp at det ikke er lagt inn strøm på barnerommet!! Henger en strømboks der, men den er ikke kobla til noe. Så der må vi rive alle gipsveggene, legge strøm og pusse opp.
Så kommer bad/vaskerom i kjelleren. Der er det bare vegger og betong.
Og så må vi ta kjøkkenet.
Og så kan vi kjøpe sofa! :D
Hadde litt å prioritere før sofa da ja

Back
Topp