Ja, jeg koser meg på jobb, jegEr litt deilig også regner jeg med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg koser meg på jobb, jegEr litt deilig også regner jeg med
Kan jeg godt forståHehe..
Dersom jeg skal noe i Oslo pleier jeg å parkere på utsiden og benytte med av banen
Haha, det skal du jo "bare" hver månedtakk takk, jeg som bre skulle gå for 700 denne mnd.
Fanger du noen skurker?Ja, jeg koser meg på jobb, jeg![]()
Nei, den typen er bare halvveis modul så vi kan ikke bygge den akkurat som vi vil. Kan visst bare sette på et ekstra sete på allerede eksisterende oppsett, også kan vi velge armlener, bein og puter.Ser den, men siden det er en modul sofa, kan dere ikke gjøre den mindre?
Det hørtes overraskende enkelt ut. Er det så lett?Vend fiskefileter i melblanding med salt og pepper, så i sammenvispet egg, deretter i knust kavring.
Stekes, enten med smør i panne eller i stekeovn. Nammis!
Og du nyter vel et herlig rundt tall!Jippi, men dette innlegget har jeg totalt 30.000 innlegg![]()
Skal ikke være lettMelken har kommet tilbake i store mengder.
Er visst enten eller her
Så luksusHaha, det gjør jeg også
Og idag kommer jeg hjem til nyvasket hus!!!![]()
Koser meg jegSånn er detlitt godt det også, da. Er tross alt dem det er flest av
![]()
Må bare spise det når det er i husHoho...ikke lett å holde seg sterk når snopet er lett tilgjengelig![]()
Hun er forbidu kan vel h 30.000 som mål? eller er du forbi det?
Der burde jeg og vært, men har ikke internett derDet hender segpå hytta, for eksempel. Ikke at jeg har tid til å reise dit da
![]()
Vi skal grille hamburger og pølserHva står på menyen i dag ?
Ikke noe annet å gjøre vet duMå jobbe jevnt og trutt![]()
Tror du vil klare det helt fintJeppMen det skal nok gå.
Velkommen skal du væreMange gode middager her. Kanskje vi plutselig kommer på middagsbesøk; )
Vet ikke om jeg er helt enig anngående jobbKoser meg jeg
Ferie er deilig, men alltid godt å komme tilbake til jobb!
Ja, faktisk! Det klarer du!Det hørtes overraskende enkelt ut. Er det så lett?
Takk det håper jeg ogsåSkjønner den. Håper dere får en fin feiring![]()